Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15551
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дем'янишина, Олеся Андріївна | - |
dc.contributor.author | Ареп'єва, Олена Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Гвоздєй, Наталія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-09T12:37:20Z | - |
dc.date.available | 2023-10-09T12:37:20Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Дем’янишина О., Арепєва О., Гвоздєй Н.І. Оцінка фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації. Економічні горизонти. 2022. (3(21). 121 – 130. DOI:https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.274346 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15551 | - |
dc.description | DOI:https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.274346 | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розглянуто організаційні та методичні аспекти оцінки фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації. Мета статті полягає в науковому обґрунтуванні напрямів вдосконалення методики оцінки рівня та ефективності фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації. Встановлено, що одним з головних проблемних аспектів такої оцінки є те, що стандартні підходи фінансового аналізу в даному випадку неможливо застосувати. Адже результат середньої освіти не має очевидного фінансового виміру. Тому в статті пропонується застосувати для оцінки фінансування закладів середньої освіти підходи, що використовуються для оцінки соціальних проектів. Такі підходи є інноваційними і використовуються в практиці оцінки ефективності соціальних проєктів в економічно розвинених країнах. Цей зарубіжний досвід потребує вивчення і використання з врахуванням специфіки використання коштів в закладах середньої освіти. Відповідно, пропонується наступне: розробляти програми розвитку закладів середньої освіти, які стануть основою для проведення об’єктивної оцінки результативності їх фінансування; поєднати методику оцінки рівня фінансування (через порівняння фінансування різних періодів та різних шкіл) з методикою оцінки якості освіти; розробити інтегровану універсальну методику оцінки фінансування закладів середньої освіти, яку можливо адаптувати до різних умов різних шкіл. | uk_UA |
dc.publisher | науковий журнал "Економічні горизонти" | uk_UA |
dc.subject | оцінка, | uk_UA |
dc.subject | фінансування, | uk_UA |
dc.subject | субвенція, | uk_UA |
dc.subject | методика, | uk_UA |
dc.subject | фінансування, | uk_UA |
dc.subject | заклад середньої освіти, | uk_UA |
dc.subject | децентралізація, | uk_UA |
dc.subject | якість | uk_UA |
dc.title | Оцінка фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації | uk_UA |
dc.title.alternative | Оцінка фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Demianyshyna.pdf | 1,04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.