Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДем'янишина, Олеся Андріївна-
dc.contributor.authorАреп'єва, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorГвоздєй, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2023-10-09T12:37:20Z-
dc.date.available2023-10-09T12:37:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДем’янишина О., Арепєва О., Гвоздєй Н.І. Оцінка фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації. Економічні горизонти. 2022. (3(21). 121 – 130. DOI:https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.274346uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15551-
dc.descriptionDOI:https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.274346uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто організаційні та методичні аспекти оцінки фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації. Мета статті полягає в науковому обґрунтуванні напрямів вдосконалення методики оцінки рівня та ефективності фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації. Встановлено, що одним з головних проблемних аспектів такої оцінки є те, що стандартні підходи фінансового аналізу в даному випадку неможливо застосувати. Адже результат середньої освіти не має очевидного фінансового виміру. Тому в статті пропонується застосувати для оцінки фінансування закладів середньої освіти підходи, що використовуються для оцінки соціальних проектів. Такі підходи є інноваційними і використовуються в практиці оцінки ефективності соціальних проєктів в економічно розвинених країнах. Цей зарубіжний досвід потребує вивчення і використання з врахуванням специфіки використання коштів в закладах середньої освіти. Відповідно, пропонується наступне: розробляти програми розвитку закладів середньої освіти, які стануть основою для проведення об’єктивної оцінки результативності їх фінансування; поєднати методику оцінки рівня фінансування (через порівняння фінансування різних періодів та різних шкіл) з методикою оцінки якості освіти; розробити інтегровану універсальну методику оцінки фінансування закладів середньої освіти, яку можливо адаптувати до різних умов різних шкіл.uk_UA
dc.publisherнауковий журнал "Економічні горизонти"uk_UA
dc.subjectоцінка,uk_UA
dc.subjectфінансування,uk_UA
dc.subjectсубвенція,uk_UA
dc.subjectметодика,uk_UA
dc.subjectфінансування,uk_UA
dc.subjectзаклад середньої освіти,uk_UA
dc.subjectдецентралізація,uk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.titleОцінка фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізаціїuk_UA
dc.title.alternativeОцінка фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Demianyshyna.pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.