Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15556
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorПісняк, Валентина Степанівна-
dc.date.accessioned2023-10-24T08:31:50Z-
dc.date.available2023-10-24T08:31:50Z-
dc.date.issued2023-03-16-
dc.identifier.citationКомар О. А., Пісняк В. С. Актуальні питання інклюзивної освіти: основні вектори. Академічні візії. 2023 Вип. 17. URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/248uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15556-
dc.descriptionhttps://academy-vision.org/index.php/av/article/view/248/212uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено огляд ключових векторів розвитку та функціонування інклюзивної освіти в Україні та за кордоном. Наукова новизна дослідження полягає у вивченні та аналізі сучасних оригінальних наукових джерел, присвячених проблематиці дослідження, на основі яких зроблено спробу виявити актуальні тенденції та перспективи розвитку системи інклюзивної вищої освіти за кордоном. Теоретична значущість дослідження полягає в узагальненні теоретичних аспектів розглянутої проблеми та визначенні подальшого вектора досліджень.Вивчення сучасного стану інклюзії у системі освіти за кордоном, безсумнівно,представляє теоретичний інтерес для дослідників даної проблематики. Практична значущість дослідження полягає у можливості використання його результатів як можливих напрямів для подальших досліджень у контексті реалізації інклюзивної освіти; ознайомлення, вивчення та використання дослідниками та викладачами поданої в роботі інформації; використання окремих елементів виявленого позитивного досвіду у вітчизняній практиці. Конкретизовано умови зниження ризиків розвитку спеціальної освіти та дискредитації інклюзивного навчання. Узагальнено, що інклюзія стала стратегічним питанням для багатьох закладів освіти, впливаючи на освітній процес загалом, дослідницьку та інституційну культуру. Стратегії забезпечення рівності та інклюзії різняться, але об'єднує заклади освіти те, що вони роблять активні дії в подальшому пошуку та вдосконаленні ефективних технологій інклюзивної освіти. Виявлено актуальні тенденції подальшого розвитку інклюзивної освіти за кордоном.uk_UA
dc.publisherЛьвів: ЗВО "Львівський університет бізнесу та права"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:56/78/5678-
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectперспективи організації освітиuk_UA
dc.subjectздобувачі освітиuk_UA
dc.subjectобмежені можливостіuk_UA
dc.titleАктуальні питання інклюзивної освіти: основні векториuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Комар+О..pdf256,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.