Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15557
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПісняк, Валентина Степанівна-
dc.date.accessioned2023-10-24T08:32:51Z-
dc.date.available2023-10-24T08:32:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПісняк В. С. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. 2021. Випуск 41. С. 71–77.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15557-
dc.descriptionhttps://fsio.npu.edu.ua/science/science-collectionuk_UA
dc.description.abstractУ статті, на основі аналізу існуючих напрацювань, що стосуються проблематики підготовки педагогів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища, виокремлено теоретичні вектори підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії, як-от: сучасну психологічну, педагогічну, корекційну літературу, в тому числі й періодичну, де висвітлюється проблематика інноватизації професійного навчання педагогів, описуються особливості організації інклюзії в реаліях України, конкретизовано специфіку формування трудових компетентностей дітей з різними порушеннями фізичного та психічного розвитку; дисертаційні дослідження, де предметом наукового пошуку є різноманітні аспекти підготовки педагогів початкової школи; нормативно-правові документи, що регулюють процес підготовки та діяльності педагогів, унормовують регламент освітньої діяльності школярів.uk_UA
dc.publisherКиїв: Вид-во НПУ імені М.П.Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.14:376.1/78;567-
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectготовність до формування трудових компетентностейuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectучителі початкової школиuk_UA
dc.subjectосвітня інклюзіяuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.titleТеоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Пісняк В. С..pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.