Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15559
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПісняк, Валентина Степанівна-
dc.date.accessioned2023-10-24T08:35:24Z-
dc.date.available2023-10-24T08:35:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationValentyna S. Pisniak. Application of digital technologies in the training of future primary school teachers for the formation of labor competences of pupils with health disabilities. Information Technologies and Learning Tools. 2023.Vol 94. №2. P. 38–53.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15559-
dc.descriptionhttps://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/5031uk_UA
dc.description.abstractЗдійснено аналіз актуальних тенденцій цифровізації інклюзивної освіти. З’ясовано, що нині інклюзивна освіта в Україні реалізується на всіх рівнях освіти (дошкільна, загальна, середня професійна та вища освіта) та створює безбар’єрне середовище в навчанні та професійній підготовці людей з обмеженими можливостями здоров’я (далі – ОМЗ). Виявлено потенціал сучасних засобів цифрових технологій, інтерактивних та дистанційних технологій у навчанні учнів з ОМЗ. Для підтвердження ефективності реалізації методичних основ підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей школярів в умовах освітньої інклюзії шляхом використання засобів цифрових технологій в ЗЗСО організовано експеримент, що складався з декількох етапів – підготовчий (пошуково-організаційний) етап (аналіз наукової літератури), констатувальний експеримент (встановлення актуального стану підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей школярів в умовах освітньої інклюзії шляхом використання засобів цифрових технологій в ЗЗСО), формувальний експеримент (реалізація авторських педагогічних умов в освітній процес ЗВО України), завершальний (підсумково-коригувальний) етап (конкретизація динаміки змін у формуванні компонентів готовності майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей школярів в умовах освітньої інклюзії шляхом використання засобів цифрових технологій в ЗЗСО в умовах традиційного та експериментального навчання). Студенти контрольних груп навчалися за традиційною системою підготовки майбутніх учителів початкової школи. В експериментальних групах були застосовані методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей школярів в умовах освітньої інклюзії шляхом використання засобів цифрових технологій в ЗЗСО на основі імплементації компетентнісного, контекстного, системного підходів і використання інноваційних методик під час занять з низки фахових дисциплін. Результативність експериментального дослідження підтверджується достовірними показниками, які перевірені за допомогою методів математичної статистики.uk_UA
dc.publisherІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:56\897:54-
dc.subjectосвітня інклюзіяuk_UA
dc.subjectдіти з обмеженими можливостями здоров’яuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі початкової школиuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.titleApplication of digital technologies in the training of future primary school teachers for the formation of labor competences of pupils with health disabilitiesuk_UA
dc.title.alternativeЗастосування цифрових технологій у підготовці майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей учнів з обмеженими можливостями здоров’яuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
5031.pdf572,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.