Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15563
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоворознюк, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-10-24T11:31:14Z-
dc.date.available2023-10-24T11:31:14Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.citationПоворознюк І.М. Контент-маркетинг в індустрії гостинності. Гостинність і туризм майбутнього: наукові та практичні горизонти: збірник тез доповідей І-ої міжнародної науково-практичної конференції (17-18 травня 2022 р.). Київ: НУБіП України. 2022. С.254-256uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15563-
dc.description.abstractЕфективність контент – маркетингу у перспективі буде одним із найбільш затребуваних напрямків у маркетингу. Пояснюється це як економічними причинами так і потенційною результативністю цього виду діяльності. Вuk_UA
dc.publisherКиїв: НУБіП Україниuk_UA
dc.subjectконтент-маркетинг, ,uk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectпослуга,uk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.titleКОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІuk_UA
dc.title.alternativeКОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
тези Поворознюк НУБіП України.pdf595,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.