Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15568
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНестеренко, Інна Борисівна-
dc.date.accessioned2023-10-24T11:35:12Z-
dc.date.available2023-10-24T11:35:12Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНестеренко І. Б. SMART LEARNING TECHNOLOGIES IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING. Науковий вісник Ужгородського університе¬ту. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Ужгород, 2021. Вип. 2 (49). С. 116 – 119uk_UA
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15568-
dc.descriptionhttp://visnyk-ped.uzhnu.edu.ua/article/view/247643uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання вивчення іноземної мови студентами вищих навчальних закладів освіти. Мета статті – дослідити навчальний потенціал TED Talks як потужного інструменту, який можна ефективно використовувати при підготовці майбутніх фахівців до спілкування в академічному, професійному та ситуативному середовищі. Особливу увагу зосереджено довкола демократичного, аполітичного та непередбачуваного характеру платформ TED Talks, а також підкреслено цінність цього проекту у розширенні світогляду учасників освітнього процесу під час вивчення іноземної мови. Основні методи, що використовуються у статті, поділяються на теоретичні (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, моделювання, класифікація) та емпіричні (аналіз документів, опитування експертів). За допомогою вищеперерахованих методів обґрунтовано значущість та актуальність проекту TED Talks, а саме відповідність його відеоматеріалів сучасним вимогам щодо формування навичок, компетенцій та цінностей, серед яких ми виділили: творчість, креативність, критичне мислення, комунікативні вміння, медіаграмотність, гнучкість тощо. У статті окреслено переваги використання та терміновість впровадження презентацій TED Talks як навчального матеріалу на уроках іноземної мови; розкрито їхню корисність для соціокультурного розвитку студентів, розширення словникового запасу, вдосконалення аудіювання, читання, мовлення, а також уміння робити презентації та нотувати почуте. Аналіз численних відеороликів дозволив визначити основні критерії відбору відео. Ми дійшли висновку, що одним із ключових завдань сучасної освіти є створення стійкої мотивації студентів отримувати нові знання, що, у свою чергу, ставить перед освітянами нові виклики, а саме знайти нові форми та інструменти для оволодіння цими знаннями за допомогою творчих рішень. Використання технологій розумного навчання відкриває багато нових можливостей під час вивчення іноземної мови, які покращують концентрацію учнів, прискорюють засвоєння навчального матеріалу і, як наслідок, збільшують успіхи кожного учня.uk_UA
dc.publisherУжгородський національний університетuk_UA
dc.subjectсмарт технологіїuk_UA
dc.subjectвикладання іноземної мовиuk_UA
dc.subjectплатформа TED Talksuk_UA
dc.subjectсмарт освітаuk_UA
dc.titleSMART LEARNING TECHNOLOGIES IN FOREIGN LANGUAGE TEACHINGuk_UA
dc.title.alternativeСмарт-технології навчання під час вивчення іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
ilovepdf_merged (2).pdf1,17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.