Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15579
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагайчук, Олена Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-10-24T12:20:37Z-
dc.date.available2023-10-24T12:20:37Z-
dc.date.issued2022-06-23-
dc.identifier.citationНагайчук О.В. Моніторинг інтелектуального розвитку здобувачів загальної середньої освіти на уроках трудового навчання / Проєктування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості: в умовах воєнного стану: матеріали науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 23–25 червня 2022 р.). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2022. С.231-239.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 37.091.3:74.58-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15579-
dc.description.abstractУ статті розглядається сутність інтелектуального розвитку особистості, а також умови та показники інтелектуального розвитку здобувачів середньої освіти. Розкрито методику діагностики рівнів інтелектуального розвитку здобувачів загальної середньої освіти на уроках трудового навчання.uk_UA
dc.publisherКиїв : Інститут обдарованої дитини НАПН Україниuk_UA
dc.subjectінтелектуальний розвиток,uk_UA
dc.subjectінтелектуальна активністьuk_UA
dc.titleМоніторинг інтелектуального розвитку здобувачів загальної середньої освіти на уроках трудового навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Нагайчук_Київ_ 23.06.22.pdf1,17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.