Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15590
Назва: | Класифікація сучасних підходів до навчання англійської мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя. |
Автори: | Комар, Ольга Сергіївна |
Ключові слова: | компетентнісний підхід комунікативний підхід індивідуальний підхід інтегрований підхід лінгвістична компетентність іншомовна компетентність методи навчання англійська мова |
Дата публікації: | тра-2022 |
Видавництво: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Бібліографічний опис: | Комар О.С. Класифікація сучасних підходів до навчання англійської мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2022 №1(25). С.82 – 88. |
Серія/номер: | ;УДК 37.016:811.111]:37.091.3'06 DOI: |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено огляд сучасних підходів до навчання англійської мови як іноземної та представлено різні класифікації методів навчання з точки зору історичного розвитку дидактики. Результати, отримані під час спостереження і тестування, показують, що успішність опанування іноземної мови визначається не лише когнітивними процесами, пов’язаними з роботою мозку, а й особистісними та соціальними факторами, які впливають на ефективність вивчення іноземної мови та значно підвищують мотивацію до її вивчення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15590 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Klasyfikatsiia suchasnykh pidkhodiv do navchannia anhliiskoi movy. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia..pdf | 685,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.