Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15590
Назва: Класифікація сучасних підходів до навчання англійської мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя.
Автори: Комар, Ольга Сергіївна
Ключові слова: компетентнісний підхід
комунікативний підхід
індивідуальний підхід
інтегрований підхід
лінгвістична компетентність
іншомовна компетентність
методи навчання
англійська мова
Дата публікації: тра-2022
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Комар О.С. Класифікація сучасних підходів до навчання англійської мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2022 №1(25). С.82 – 88.
Серія/номер: ;УДК 37.016:811.111]:37.091.3'06 DOI:
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено огляд сучасних підходів до навчання англійської мови як іноземної та представлено різні класифікації методів навчання з точки зору історичного розвитку дидактики. Результати, отримані під час спостереження і тестування, показують, що успішність опанування іноземної мови визначається не лише когнітивними процесами, пов’язаними з роботою мозку, а й особистісними та соціальними факторами, які впливають на ефективність вивчення іноземної мови та значно підвищують мотивацію до її вивчення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15590
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.