Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15623
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРезніченко, Ірина Геннадіївна-
dc.contributor.authorМакарчук, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorТкачук, Мирослава Михайлівна-
dc.contributor.authorБезлюдна, Віта Валеріївна-
dc.contributor.authorДобридень, Алла Володимирівна-
dc.contributor.authorОколнича, Тетяна володимирівна-
dc.date.accessioned2023-11-08T07:08:10Z-
dc.date.available2023-11-08T07:08:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationIrina Reznichenko, Victoriya Makarchuk, Myroslava Tkachuk, Vita Bezliudna, Alla Dobryden, and Tetiana Okolnycha. Monitoring the Efficiency of the Educational Process in the Conditions of Distance Learning. Training, Education, and Learning Sciences, Vol. 59, 2022, 268–275. DOI: http://doi.org/10.54941/ahfe1002410uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15623-
dc.descriptionhttp://doi.org/10.54941/ahfe1002410uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено ефективність освітнього процесу в умовах дистанційного навчання у Черкаській області в період другої хвилі пандемії. Представлено результати та аналіз анкетування вчителівуманських шкіл, проведеного з метою перевірки ефективності дистанційного навчання. Виявлено основні проблеми психологічного характеру, які виникли в умовах режиму дистанційного навчання та розроблено низку методичних рекомендацій для всіх учасників освітнього процесу щодо подолання цих проблем.uk_UA
dc.description.abstractThe article investigates the efficiency of the educational process in the conditions of distance learning in the Cherkasy region during the second wave of the pandemic. The results and analysis of a questionnaire survey of teachers in Uman schools, conducted in order to test the effectiveness of distance learning, are presented. The main psychological problems that arose in the conditions of distance learning mode are identified, and a number of methodological recommendations for all participants in the educational process to overcome these problems are developed.uk_UA
dc.publisherTraining, Education, and Learning Sciencesuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.subjectвікові особливостіuk_UA
dc.subjectPsychological problemsuk_UA
dc.subjectPsychological supportuk_UA
dc.titleMonitoring the Efficiency of the Educational Process in the Conditions of Distance Learninguk_UA
dc.title.alternativeМоніторинг ефективності освітнього процесу в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Видання бібліотеки

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
скопус стаття.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.