Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15649
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпич, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorКравченко, Оксана Олексіївна-
dc.date.accessioned2023-11-08T09:45:47Z-
dc.date.available2023-11-08T09:45:47Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationКравченко О. О., Карпич І. О. Система внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти: з досвіду факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Міжнародний науковий журнал «Університети і лідерство», 2021. №1(11). С. 61–72.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15649-
dc.descriptionhttps://ul-journal.org/index.php/journal/article/download/140/129/uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено досвід роботи з внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.Проаналізовано діючу систему внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти на факультеті соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Встановлено, що внутрішнє забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти на факультеті має системний характер та проводиться за певними напрямками, які логічно та послідовно пов’язані між собою, а саме: періодичний перегляд та оновлення освітніх програм (оновлення освітніх програм; підготовка нових та удосконалення чинних навчальних планів; моніторинг якості укладання робочих програм навчальних дисциплін; розробка силабусів; інформування студентів про дисципліни вільного вибору; аналіз наявності навчально-методичного та інформаційного забезпечення); оцінювання здобувачів вищої освіти (оцінювання студентів, періодичні опитування учасників освітнього процесу); пропагування принципів академічної доброчесності; моніторинг якості професорсько-викладацького складу (аналіз стану своєчасності проходження стажування та підвищення кваліфікації викладачами, моніторинг якості проведення навчальних занять викладачами, аналіз відповідності ліцензійним умовам кадрового забезпечення); забезпечення наявності необхідних ресурсів; забезпечення публічності інформації.Забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти на факультеті соціальної та психологічної освіти забезпечується цілісною системною взаємодією всіх учасників освітнього процесу, підрозділів факультету та університету у виконанні відповідних внутрішніх заходів і процедур, які спрямовані на покращення якості освітнього процесу.uk_UA
dc.publisherМіжнародний науковий журнал «Університети і лідерство»uk_UA
dc.relation.ispartofseries№1(11).;-
dc.subjectзабезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освітиuk_UA
dc.subjectосвітня діяльністьuk_UA
dc.subjectсистема внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освітиuk_UA
dc.subjectякість вищої освітиuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.subjectякість освітньої діяльностіuk_UA
dc.titleСистема внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти: з досвіду факультету соціальної та психологічної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
140-Article Text-258-1-10-20210614.pdf363,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.