Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15678
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменчук, Василь Васильович-
dc.date.accessioned2023-11-10T13:43:47Z-
dc.date.available2023-11-10T13:43:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСеменчук В. В. Деякі особливості купальської обрядовості Уманщини (на прикладі української народної пісні «Що та Марія в хаті робить»). «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2023. №6 (12) 2023. С. 801 (С. 775–790)uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15678-
dc.descriptionhttp://aphn-journal.in.ua/archive/53_2022/part_2/53-2_2022.pdf#page=84uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальність впровадження електромузичних інтрументів, зокрема музичної робочої станції, в практику педагогів-музикантів. Розкрито великий потенціал музичної робочої станції у процесі вивчення пісенного репертуару, як засобу сучасної електронної музичної творчості. З’ясовано, що ефективне застосування електронного музичного інструментарію можливе у різних галузях мистецького навчання– у дитячих садочках при проведенні музичних занять, на уроках музичного мистецтва у загальноосвітніх школах, у різноманітних позашкільних гуртках чи творчих студіях, у музичних та спеціалізованих мистецьких школах, у закладах середньої та вищої мистецької освіти – фахових коледжах культури, педагогічних коледжах, інститутах мистецтв, музичних академіях. Проаналізовано процес створення аранжування та запропоновано певну послідовність дій, або алгоритм дій музиканта-аранжувальника над пісенним твором, де вказано особливості гармонізації, вибору стилю акомпанементу, тембрової відповідності, темпо-ритму – всього того, що визначає успіх втілення творчого задуму. Звернено увагу на те, що впровадження електромузичного інструментарію у сферу музичної освіти не має за мету замінити фортепіано. Це різні інструменти, з різними прийомами гри, звуковидобуванням, наявними технічними та виконавськими можливостями. Використання музичних робочих станцій в мистецькому освітньому процесі бачиться як можливість для зацікавлення учнем не тільки популярною, але й класичною музикою, можливість для розвитку його творчих здібностей, початковим етапом підготовки для виконання в майбутньому професійної діяльності аранжувальника, звукорежисера, саунддизайнера, опанування навичками гри на інструменті для любительського музикування. Тому багатофункціональність музичної робочої станції та впровадження її в освітній процес створює нові умови для педагога-музиканта, який здійснює організацію та керівництво навчально-творчою діяльностю школярів. Під час освітнього процесу, створення аранжування при вивчені пісенного твору з використанням елекромузичних інструментів необхідним, на нашу думку, є активне залучення учнів до підбору тембрів, стилів, ритмів, ефетів, що є ще одним з напрямків творчої співпраці педагога та учнівuk_UA
dc.publisherДрогобич : Видавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectелектромузичні інструменти, музична робоча станція, синтезатор, драм-машина, секвенсер, процесор ефектів, аранжування, автоакомпанементuk_UA
dc.titleВикористання музичної робочої станції у практиці педагогів-музикантівuk_UA
dc.title.alternativeВикористання музичної робочої станції у практиці педагогів-музикантівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.