Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15711
Назва: Функціонування підприємств індустрії гостинності під час криз
Інші назви: Функціонування підприємств індустрії гостинності під час криз
Автори: Поворознюк, Інна Миколаївна
Ключові слова: індустрія гостинності
готельне господарство
ресторанне господарство
ефективність функціонування
Дата публікації: 2023
Видавництво: Вид. центр КНУКіМ
Бібліографічний опис: Поворознюк І.М. Функціонування підприємств індустрії гостинності під час криз. Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 22–23 березня 2023 р. / М-во освіти і науки України; Київ. ун-т культури, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. Київ: Вид. центр КНУКіМ, 2023, Част. 3. С.143-145
Серія/номер: УДК 33+316.7](477) Е 457;
Короткий огляд (реферат): Будь-яка економічна, політична криза веде до збільшення ризиків, загострення конкуренції та погіршення фінансового стану багатьох підприємств, що працюють у сфері гостинності. Крім зовнішніх факторів, криза готельного та ресторанного бізнесу часто спровокована слабкою системою управління підприємствами, неадекватними взаємовідносинами зі споживачами та управлінням доходами. На сьогодні криза охопила всі підприємства індустрії гостинності. Розробка оптимізованого плану розвитку є основним завданням для виживання підприємств індустрії гостинності за умов несприятливої економічної кон'юнктури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15711
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Поворознюк.pdf504,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.