Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15726
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузика, Ольга Яношівна-
dc.date.accessioned2023-11-23T12:09:42Z-
dc.date.available2023-11-23T12:09:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМузика О.Я. Емоційна активність як передумова професійно-творчого саморозвитку майбутнього художника-педагога. Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін: Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Умань, 17-18 травня 2017 р.). Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2017. С. 91-94uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15726-
dc.description.abstractРозглядається одне із пріоритетних завдань вищої педагогічної освіти - розкриття творчого потенціалу майбутніх учителів, їх професійний і особистісний саморозвитокuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУмань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2017. – 173 с.uk_UA
dc.subjectособистісний саморозвитокuk_UA
dc.subjectемоційна активністьuk_UA
dc.subjectХудожня емоційністьuk_UA
dc.subjectмайбутній художник-педагогuk_UA
dc.subjectемоційно-чуттєва сфераuk_UA
dc.titleЕМОЦІЙНА АКТИВНІСТЬ ЯК ПЕРЕДУМОВА ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ХУДОЖНИКА-ПЕДАГОГАuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.