Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15734
Назва: Методи просування об’єктів промислового туризму
Інші назви: Методи просування об’єктів промислового туризму
Автори: Богашко, Олександр Леонідович
Ключові слова: туризм
промисловий туризм
підприємство
музей
управління
стратегія
Дата публікації: 25-кві-2023
Видавництво: Херсон (Кропивницький) : ХДАЕУ
Бібліографічний опис: Богашко О. Л. Методи просування об’єктів промислового туризму. Сучасний стан та потенціал розвитку індустрії гостинності в Україні : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково–практичної конференції (м. Херсон, 25 квітня 2023 р.) / за ред. доц. Нікітенко К. С. Херсон (Кропивницький) : ХДАЕУ, 2023. С. 84–86.
Серія/номер: УДК;640.4
Короткий огляд (реферат): Промисловий туризм привабливий сьогодні й буде популярний у майбутньому через його неповторність. Даний вид туризму слід активно розвивати, залучати до нього молодь, надаючи широкій аудиторії максимум інформації про те, які цікаві підприємства існують, коли та як їх можна відвідати екскурсантам. Однак контент-аналіз сайтів туристських та промислових підприємств у містах на предмет наявності інформації про промислові екскурсії, мала кількість наукових публікацій, статистичних даних про розвиток промислового туризму, вказують, що попри наявність промислових екскурсій та турів, туристських та промислових підприємств, зацікавлених у розвитку промислового туризму, цей вид туризму розвивається слабо. Промислові тури та екскурсії практично не рекламуються та не просуваються на туристських виставках та інформаційних порталах, присвячених туризму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15734
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Metody_prosuvannia_ob.pdf947,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.