Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15763
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрамська, Зоя Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-11-28T08:40:16Z-
dc.date.available2023-11-28T08:40:16Z-
dc.date.issued2023-04-30-
dc.identifier.citationКрамська З. М., Попиченко, С. С. (2023). READINESS OF THE FUTURE TEACHER FOR INNOVATIVE ACTIVITIES. Modern Engineering and Innovative Technologies, 2023. 3(26-03), Pp. 208–213uk_UA
dc.identifier.issn2567-5273-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15763-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-26-03-087uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано сутність та зміст готовності майбутнього вчителя до інноваційної діяльності у вищій педагогічній школі. Представлено сучасні вимоги до професійної підготовки майбутніх учителів у контексті готовності майбутнього вчителя до інноваційної діяльності. Визначена та охарактеризована готовність майбутнього вчителя до інноваційної діяльності; динаміка інноваційного освітнього процесу. Виокремлено власні рекомендації щодо розвитку інноваційної поведінки майбутнього вчителя.uk_UA
dc.publisherModern engineering and innovative technologiesuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.091.2-
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectготовність майбутнього вчителя до інноваційної діяльностіuk_UA
dc.subjectтворча та авторська готовність до інноваційної діяльностіuk_UA
dc.subjectінноваційна позиція майбутнього вчителя, ситуативнаuk_UA
dc.titleREADINESS OF THE FUTURE TEACHER FOR INNOVATIVE ACTIVITIESuk_UA
dc.title.alternativeГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНІСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття Попиченко С.С. Крамська З.М..pdf521,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.