Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлатвінська, Леся Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-11-28T08:58:08Z-
dc.date.available2023-11-28T08:58:08Z-
dc.date.issued2023-03-22-
dc.identifier.citationСлатвінська Л. А. Основні вектори формування професійних компетенцій бакалаврів освітньо-професійної програми туризм. Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 22–23 березня 2023 р. / М-во освіти і науки України; Київ. ун-т культури, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. Київ: Вид. центр КНУКіМ, 2023, Част. 3. С. 167-170.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15769-
dc.description.abstractЗ метою відповідності між реальними знаннями, уміннями та навичками випускника закладу вищої освіти за бакалаврською освітньою програмою Туризм, яких він набуває під час навчання та очікуваннями ринку праці, важливо під час освітнього процесу збалансовувати формування та розвиток «hard skill competencies», «soft skill competencies», «digital skill competencies» необхідних для професійної діяльності в індустрії туризму, що у свою чергу врівноважує інтелектуальний та практичний зміст підготовки фахівців, адже високопрофесійні фахівці зміцнюють обороноздатність країни.uk_UA
dc.publisherКиїв: Вид. центр КНУКіМ, 2023uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 33+316.7](477) Е 457;-
dc.subjectбакалаври з туризмуuk_UA
dc.subjectпрофесійні навикиuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетенціяuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.titleОсновні вектори формування професійних компетенцій бакалаврів освітньо-професійної програми туризмuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.