Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15790
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГодованюк, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorВасильєва, Дарина Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-11-29T12:47:06Z-
dc.date.available2023-11-29T12:47:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГодованюк Т. Л., Васильєва Д. В. Деякі аспекти організації змішаного навчання математики в закладах середньої освіти. Український педагогічний журнал. 2022. № 2. С. 105 – 115.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15790-
dc.descriptionURL: https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/issue/view/36/5uk_UA
dc.description.abstractОдним із ефективних освітніх трендів, що активно запроваджується у багатьох країнах світу, є змішане навчання. У статтіописані деякі аспекти організації змішаного навчання математики в закладах середньої освіти. Наведені різні означення та моделі змішаного навчання. Визначені особливості, переваги і недоліки змішаного навчання. Проаналізовані результати опи-тування 207 українських учителів математики, що мають досвід організації змішаного навчання математики під час пандемії. Показано, що учні і вчителі ставляться переважно позитивно до цієї технології навчання.uk_UA
dc.publisherУкраїнський педагогічний журналuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373:51:004-
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectнавчання математикиuk_UA
dc.subjectорганізація навчання математикиuk_UA
dc.titleДеякі аспекти організації змішаного навчання математики в закладах середньої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.