Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15815
Назва: Діагностичний інструментарій дослідження рівня вихованості гуманних почуттів у дітей 5-6 років з особливими освітніми потребами
Автори: Бутенко, Ольга Григорівна
Ключові слова: гуманні почуття
діти з особливими освітніми потребами
інклюзивне навчання
виховання гуманних почуттів
рівні вихованості гуманних почуттів
Дата публікації: 2023
Видавництво: Věda a perspektivy
Бібліографічний опис: Бутенко О. Г. Діагностичний інструментарій дослідження рівня вихованості гуманних почуттів у дітей 5-6 років з особливими освітніми потребами. Věda a perspektivy. № 11(30). 2023. С. 79–87.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній нині проблемі виховання гуманних почуттів у дітей 5-6 років з особливими освітніми потребами.В основу експериментального дослідження лягли особистісно зорієнтований теоретичний підхід та низка системотворчих принципів: дитиноцентризму, цілісності, гуманізації, демократизації, диференціації й індивідуалізації, природовідповідності, наступності і послідовності, цілеспрямованого створення емоційно збагачених виховних ситуацій, співпереживання, принцип аналізу власних і чужих вчинків.З’ясовано, що вихованість гуманних почуттів у дітей 5-6 років з особливими освітніми потребами вия вляється через інформаційно-змістовий, (опанування уявлень та знань про гуманність), емоційно-ціннісний (позитивне ставлення до змісту і проявів гуманних почуттів до інших та розуміння його мотивів) та поведінковий (здатність проявляти гуманність у діях тавчинках). Підставою для оцінки рівня вихованості гуманних почуттів у дітей старшого дошкільного віку з особливими освітніми потребамистали когнітивний, емоційно-почуттєвий і діяльнісний критерії та показники до кожного з них. Виявлено, що вихованість гуманних почуттів у дітей 5-6 років з особливими освітніми потребамипроявляється на достатньому, задовільному та низькому рівнях.Діагностичний етап, якийпроходив у трьох напрямах– робота з педагогами інклюзивних груп, робота з батьками, робота з дітьми зособливими освітніми потребами– дав підстави констатувати, що стан гуманних почуттів у дітей 5-6 років з особливими освітніми потребами можна схарактеризувати як недостатній. Доведено, що потребує вдосконалення робота з підготовки вихователів закладів дошкільної освіти з інклюзивним навчанням до процесу виховання у дітей з особливими освітніми потребами гуманних почуттів; налагодження роботи освітніх закладів із сім’ями з метою надання батькам допомоги у цьому процесі; розробка методики виховання гуманних почуттів у дітей 5-6 років з особливими освітніми потребами.
Опис: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/7446
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15815
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
7446-Текст статті-7490-1-10-20231129.pdf243,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.