Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15830
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2023-12-01T07:43:13Z-
dc.date.available2023-12-01T07:43:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТрофаїла Н. Д. Теоретичні засади словникової роботи з дітьми дошкільного віку в процесі ознайомлення дітей з суспільним довкіллям. Актуальні питання в сучасній науці. №7(13). 2023. С. 707–715.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15830-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5458/5489uk_UA
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано динамічний розвиток мовлення, збагачення словникового запасу в дошкільному віці пов'язані з входженням та пізнанням дітьмисуспільного довкілля.Автор зазначилаосновні базовi поняття, з якими повинні бути ознайомлені діти дошкільного віку. Висвітлено ідею про важливість та необхідність поряд із оволодінням лексичним значенням слів навчати дітей помічати явища мовної дійсності «слова» як одиниці структури мови. Використання сенситивного періоду розвитку мовлення дітей дошкільного віку має сприяти накопиченню словникого запасу, а також розуміння мови як явища дійсності. Теорія і методика словникової роботи дітей дошкільного віку та ознайомлення з довкіллям у своїй більшості спрямовані на пізнання довкілля, його розуміння завдяки лексично-мовленнєвому розвитку.У закладі дошкільної освіти у процесі словникової роботи пропонується реалізація завдань із навчання дітей сприйняття слова як об’єкта мовної дійсності. Звертається увага на важливості навчати дітей спостереження над своїм мовленням на основі уявлень про ознаки слова та контролювати правильність його віднесення до даної одиниці мови. Розглядається формування дитячого словника як тривалий і складний процес кількісного накопичення слів, засвоєння їхніх лексичних соціально закріплених значень та вміння доречно використовувати у конкретних умовах спілкування. Відмічається своєрідність активного словника дітей дошкільного віку. Особливості розвитку мислення – наочно-дійове та наочно-образне, пояснює переважання слів у активному словнику, що позначають назви предметів – іменники (слова-назви) і дій – дієслова (слова-дії). Дослідження опирається на міжпредметні зв’язки різних видівдіяльності. Такий підхід дозволяє на основі зростаючого інтересу дітей дошкільного віку до пізнання та розуміння довкілля здійснення інтенсивного розвитку їхнього активного словника та мовлення.uk_UA
dc.publisherАктуальні питання в сучасній науціuk_UA
dc.subjectсловникuk_UA
dc.subjectсловникова роботаuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectсуспільне довкілляuk_UA
dc.titleТеоретичні засади словникової роботи з дітьми дошкільного віку в процесі ознайомлення дітей з суспільним довкіллямuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
5458-Текст статті-5491-1-10-20230715.pdf380,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.