Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15847
Назва: Арт-терапія як альтернативна освітня технологія у розвитку емоційної культури майбутнього вчителя початкової школи
Автори: Рябошапка, Ольга Володимирівна
Ключові слова: арт-терапія
професійна підготовка
вчитель початкової школи
емоційна культура
технології
альтернативні освітні технології
Дата публікації: 2023
Видавництво: Věda a perspektivy
Бібліографічний опис: Рябошапка О. В. Арт-терапія як альтернативна освітня технологія у розвитку емоційної культури майбутнього вчителя початкової школи. Věda a perspektivy. № 11(30). 2023. С. 245–255.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена застосуванню арт-терапії як альтерна- тивної освітньої технології у розвитку емоційної культури майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки. Визначено, що в умовах реформування змісту освіти, подіях сьогодення виникає необхідність збільшення уваги до постаті вчителя, його особистісних якостей. Визначено, що питання реформування змісту освіти визначається нормативно-правовою базою освіти, а саме: Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про вищу освіту», Концепціями «Нова українська школа» та розвитку педагогічної освіти, державним стандартом початкової освіти.Акцентовано на багатогранності досліджуваної теми, що потребує детального вивчення усіх її аспектів.У статті розкрито сутність і зміст технології «арт-терапія» та її значення в освітньому процесі. Зазначено, що вчитель у процесі роботи в умовах воєнного стану піддається стресовій ситуації, що впливає не лише на його емоційний стан, а й на самопочуття загалом.Доведено, що постійне знаходження у стані емоційного стресу впливає на самопочуття людини та сприяє розвитку ряду хвороб. Тому важливим аспектом підготовки майбутнього педагога є необхідність навчання його саморегуляції власного емоційного стану.Визначено, що ефективним способом боротьби зі стресом та відновленням психоемоційного стану педагога є арт-терапевтичні технології, які, як зазначаються провідні фахівці, сьогодні мають і педагогічне значення. А це дає змогу вважати технології арт-терапії такими, які можуть протистояти традиційним в освітньому процесі, тобто альтернативними. У статті перераховано основні функції та переваги арт-терапії, які виокремлено провідними сучасними вченими-практиками. Зазначено вимоги сучасного ринку праці та суспільства загалом до пос таті випускника педагогічного закладу освіти, які можливо забезпечити не лише традиційними технологіями, а й альтернативними, зокрема, арт-терапевничними.Розкрито погляди провідних українських дослідників-педагогів на значення арт-терапії в освітньому процесі загалом та підготовці майбутніх педагогів зокрема.
Опис: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/7413
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15847
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
7413-Текст статті-7457-1-10-20231128.pdf242,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.