Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖуравко, Тетяна Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-12-01T08:22:34Z-
dc.date.available2023-12-01T08:22:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЖуравко Т. В. Агресивна поведінка дітей старшого дошкільного віку під час війни. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 60, Том 2, 2023. С. 179–183.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15848-
dc.descriptionhttp://aphn-journal.in.ua/archive/60_2023/part_2/27.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито теоретичні основи агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку під час війни. Здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з означеної проблеми, доведено актуальність її. Агресивна дія – це прояв агресивності як ситуативної реакції. Якщо агресивні дії повторюються періодично, то в такому випадку ми говоримо про агресивну поведінку. Агресія – це насамперед реакція на блокування потреб. Вона притаманна всім людям і є інстинктивною природною силою людини. Вона активується, коли не враховуються чинники ризику, не задовольняються вікові потреби. Автор зазначає, що на прояви агресивної поведінки можуть впливати багато факторів, в тому числі вік, індивідуальні особливості, зовнішні фізичні та соціальні умови. Але вирішальну роль у формуванні агресивної поведінки особистості, на думку більшості дослідників, відіграє її безпосереднє соціальне оточення. Агресія дітей дошкільного віку може бути викликана різними факторами. Однак в основі такої поведінки є лише одна з причин – дитина не відчуває себе комфортно в поточній ситуації. Неможливість змінити саму ситуацію, дитина виявляє невдоволення агресивною поведінкою. Розкрито, що старший дошкільний вік важливий період у розвитку дитини, який формує майбутню поведінку, світогляд та характер. Це найголовніший вік для становлення особистості. це період статевої ідентифікації і відповідно до неї стилю поведінки. Також у дитини формується власне усвідомлення себе в часі в просторі, дитина знає минуле, розуміє сьогодення і має уявлення про майбутнє. Цей період є надважливий, бо це початкове становлення особистості. Дитина вчиться передбачати наслідки своєї поведінки, самооцінки, розширюється коло емоцій і почуттів і мотивів.uk_UA
dc.publisherАктуальнi питання гуманiтарних наукuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.2:316.613.434]:355.48(470+571):(477)»2022/...»(045)-
dc.subjectагресіяuk_UA
dc.subjectагресивна поведінкаuk_UA
dc.subjectвійнаuk_UA
dc.subjectособистісне зростанняuk_UA
dc.subjectвнутрішні та зовнішні чинникиuk_UA
dc.subjectвміння долати агресіюuk_UA
dc.titleАгресивна поведінка дітей старшого дошкільного віку під час війниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
27[1].pdf357,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.