Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15857
Назва: АКТУАЛІЗАЦІЯ АКСІОЛОГІЧНОЇ СФЕРИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ДІАГНОСТИКИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Інші назви: АКТУАЛІЗАЦІЯ АКСІОЛОГІЧНОЇ СФЕРИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ДІАГНОСТИКИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Автори: Іщенко, Людмила Валентинівна
Журавко, Тетяна Валеріївна
Ключові слова: ціннісно-мотиваційний компонент підготовки
методи навчання
розвиток аксіологічної сфери
підготовка майбутнього вихователя
мотивація до професійної діяльності
міжпредметна система
Дата публікації: 2023
Видавництво: Умань : Візаві
Бібліографічний опис: Іщенко Л. В., Журавко Т. В. Актуалізація аксіологічної сфери майбутніх вихователів до діагностики розвитку мовлення дітей дошкільного віку Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету № (1). 2023. С. 148–155. http://znp.udpu.edu.ua/article/view/276956
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена формуванню аксіологічної сфери майбутніх вихователів до діагностики розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Розкрито особливості сформованості мотиваційної сфери у майбутнього вихователя до педагогічної діагностики мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Схарактеризовано рівні підготовленості майбутніх вихователів до діагностики розвитку мовлення дітей дошкільного віку за ціннісно-мотиваційним показником. Експериментально перевірено ефективність методики підвищення мотивації студентів до проблеми діагностики мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку.
Опис: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/276956
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15857
ISSN: 2307-4906
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
276956-Текст статті-638278-1-10-20230410 (1).pdf498,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.