Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15868
Назва: Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю інноваційно-орієнтованих підприємств
Автори: Пачева, Наталія Олександрівна
Подзігун, Світлана Миколаївна
Корнієнко, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: стратегічний маркетинг
підприємство
маркетинг інновацій
конкурентоспроможність
система управління
ефективність діяльності
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавничий дім «Інтернаука»
Бібліографічний опис: Пачева Н. О., Подзігун С. М., Корнієнко Т. О. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю інноваційно-орієнтованих підприємств. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2023. №8. С. 164−169
Серія/номер: УДК;658:005.332.4]:339.138(045)
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено процес стратегічного маркетингового управління конкурентоспроможністю інноваційноорієнтованих підприємств. Розкрито сутність понять «інновації», «інноваційний потенціал підприємства», «стратегічне маркетингове управління». Визначено місце і значення стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю інноваційно-орієнтованих підприємств. Встановлено, що сталий розвиток економіки нашої держави залежить від її економічної потужності. Головну увагу зосереджено на дослідженні інноваційно-орієнтованих підприємств та їх можливостей стратегічного маркетингового управління конкурентоспроможністю.
Опис: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-8-9113
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15868
ISSN: 2520-2294
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
+Пачева_Подзігун_Корнієнко_стаття.pdf2,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.