Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15872
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Совгіра, Світлана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-04T06:53:57Z | - |
dc.date.available | 2023-12-04T06:53:57Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Совгіра С.В. Браславська О. В. Підготовка майбутнього вчителя хімії до розв’язування ситуаційно-методичних задач Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми Вип. 67, 2023. С.150-159 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 978-966-2337-01-3 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15872 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито проблеми підготовки майбутнього вчителя хімії на основі розв’язування ситуаційно-методичних задач. Визначено інтерес до питань реалізації задачного підходу у професійній педагогічній освіті. Узагальнено досвід педагогів-практиків щодо використання задачного підходу до розв’язування методичних задач. Розкрито сутність задачі як основної структурної одиниці будь-якої діяльності. Виокремлено вимоги до побудови системи задач: конструюватися має не одна окрема задача, а їх система; при конструюванні системи задач необхідно прагнути, щоб вона забезпечувала досягнення найближчої і віддаленої навчальної мети; навчальні задачі повинні забезпечувати засвоєння системи засобів, необхідних та достатніх для успішного здійснення навчальної діяльності; навчальні задачі мають конструюватися так, щоб відповідні засоби діяльності, засвоєння яких передбачається у процесі розв᾿язування задач, були прямим продуктом навчання. Встановлено, що для реалізації задачного підходу ефективними є методичні задачі (навчальні педагогічні, навчальні методичні, навчально-методичні, навчальнопрофесійні, ситуаційні). Розкрито, що в задачах для підготовки майбутніх вчителів хімії моделюються типові проблемні ситуації, пов᾿язані з найбільш загальними труднощами у навчанні учнів. Подано способи створення методичних задач. Доведено відмінність методичних задач від інших. Встановлено, що методичні задачі можуть виступати в якості засобу зв᾿язку між теорією та методичною практикою, оскільки в них імітуються (моделюються) типові ситуації, що виникають у діяльності вчителя і вирішуються ним на основі професійних знань. Подано узагальнену класифікацію методичних задач за декількома ознаками. Розкрито етапи розв᾿язування методичних задач. Конкретизовано поняття «ситуаційно-методична задача» та розкрито її відмінність від інших видів навчальних задач, оскільки в її умові може бути змодельована реальна ситуація діяльності вчителя з навчання школярів хімії, що вимагає для її вирішення певних методичних дій, заснованих на хімічних та психолого-педагогічних знаннях. | uk_UA |
dc.publisher | Вінниця ТОВ «Друк плюс» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:54]:37.016:54(045) | - |
dc.subject | Підготовка | uk_UA |
dc.subject | Майбутній учитель | uk_UA |
dc.subject | Хімічна освіта | uk_UA |
dc.subject | Ситуаційно-методичні задачі | uk_UA |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ ДО РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СИТУАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИХ ЗАДАЧ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Стаття.pdf | 1,13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.