Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15883
Назва: | DIDACTIC MODEL OF COMPUTER LEARNING OF CHEMISTRY |
Інші назви: | ДИДАКТИЧНА МОДЕЛЬ КОМПʼЮТЕРНОГО НАВЧАННЯ ХІМІЇ |
Автори: | Душечкіна, Наталія Юріївна |
Ключові слова: | дидактична модель комп’ютерне навчання методична система інтерактивне навчання хімії |
Дата публікації: | січ-2023 |
Видавництво: | Sergeieva&Co Lußstr.13 .76227 Karlsruhe, Germany |
Бібліографічний опис: | Dushechkina N.Yu. Didactic Model of Computer Learning of Chemistry (Дидактична модель компʼютерного навчання хімії). Modern Technology and Innovative Technologies. Issue №25. Part 3. 2023. рр. 85-93. |
Серія/номер: | УДК;37.016:54:[004.9:37.026](045) |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглядається методична система комп’ютерного навчання хімії. Визначено, що компʼютерне навчання, здійснюється через особистісно-орієнтований підхід, який дозволяє виявити специфіку побудови діяльності учасників процесу на основі поваги до особистості, довіри до неї, виявити роль і місце суб'єктів освітнього процесу і забезпечити розкриття і максимальне використання суб'єктного досвіду. Особливу увагу приділено розкриттю дидактичної моделі комп’ютерного навчання хімії, яка складається з взаємоповʼязаних елементів: цілей, предметного змісту, методів навчання, засобів та організаційних форм навчання, методів контролю за засвоєнням пройденого змісту, а також прийомів діагностики досягнення поставленої мети навчання. |
Опис: | http://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit25-03-039 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15883 |
ISSN: | 2567-5273 |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
1677-Article Text-1488-1-10-20230405.pdf | 2,35 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.