Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15892
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеценко, Надія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-12-04T11:35:13Z-
dc.date.available2023-12-04T11:35:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтеценко Н.М.Дослідження стану сформованості гуманістичних відносин та цінностей у майбутніх логопедів. Věda a perspektivy. 2023. № 1 (20). С.84-97. DOI: https://doi.org/10.52058/2695-1592-2023-1(20)-84-97uk_UA
dc.identifier.issn2695-1584-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15892-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/3475uk_UA
dc.description.abstractВ статті піднімаються проблеми формування гуманістичних цінностей у майбутніх логопедів в процесі здобуття ними освіти у педагогічному освітньому закладі. Робота логопеда є досить напруженою, емоційно виснажливою, вимагає відповідних вольових якостей, серед яких чільне місце займає гуманізм. Актуальність даної проблеми полягає ще й в тому, що майбутнім логопедам прийдеться працювати з дітьми, які є особливо чутливі та ранимі, мають свої специфічні відмінності від усіх інших дітей і основна увага логопеда повинна бути зосереджена на індивідуальному підході, а, крім того, він повинен тісно контактувати з психологом, дефектологом, психіатром, педагогом та іншими категоріями працівників для забезпечення успішного результату в роботі з такими дітьми. В процесі дослідницької діяльності нами було з’ясовано, що попит на логопедів та увага до підготовки майбутнього логопеда з кожним роком зростає, існує багато досліджень, присвячений цій тематиці, що стосується, в основному, навчального процесу: методики усунення мовленнєвих розладів, їх класифікації тощо. Багато уваги також приділяється дослідженню основ логопсихології, проте проблемі формування гуманістичних цінностей у самих логопедів, на наш погляд, приділяється недостатньо уваги. З метою отримання об’єктивної інформації про розуміння майбутніми логопедами суті гуманістичних цінностей, особливостей гуманного ставлення до дітей з порушенням мовлення та самооцінки сформованості наявних особистісних гуманістичних цінностей, нами було проведено дослідження, яке виявило, що у майбутніх логопедів недостатньо сформовані гуманістичні цінності: спілкування з дітьми вони обмежують рамками робочого часу, часто не вистачає витримки, стриманості та терпіння в роботі з дітьми тощо. Дослідження стану сформованості гуманістичних відносин та цінностей у майбутніх логопедів дає змогу удосконалити процес їх підготовки у закладі вищої педагогічної освіти.uk_UA
dc.publisherМіжнародний економічний інститут (Чехія)uk_UA
dc.subjectгуманістичні цінностіuk_UA
dc.subjectгуманні стосункиuk_UA
dc.subjectлюдяністьuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectпідготовка логопедівuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.titleДослідження стану сформованості гуманістичних відносин та цінностей у майбутніх логопедівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стеценко Н.М.-2023.pdf412,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.