Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15899
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБай, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorКалабська, Віра Степанівна-
dc.date.accessioned2023-12-06T13:16:26Z-
dc.date.available2023-12-06T13:16:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБай Ю. М., Калабська В. С. Творчість митців Центрального регіону України як складова підготовки здобувачів ОП Музичне мистецтво (на прикладі учбових колективів м. Умані). Наука і техніка сьогодні 2023. №10 (24). С. 198-205.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15899-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/6008/6041uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвяченаогляду творів митців Центрального регіону України з репертуару учбових колективів Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини та Уманського обласного музичного фахового коледжу іменіП.Д.Демуцького Черкаської обласної ради.Активними учасниками творчих колективах є здобувачі освітньої програми «Музичне мистецтво». В умовах війни набуває значення змісту учбового репертуару. Автори статті розглядають важливість у навчальному процесі саме регіонального репертуару, використання якого формує професійні компетентності, а також патріотичні почуття. Проаналізовано репертуар оркестру народних інструментів факультету мистецтв, народного аматорського змішаного хору «Кобзар», народного інструментального ансамблю «Музичні візерунки» УДПУ імені Павла Тичини, а також оркестру народних інструментів та камерного оркестру Уманського обласного музичного фахового коледжу іменіП.Д.Демуцького Черкаської обласної ради.Перелічуються твори з репертуару творчих колективів серед авторів яких є митці, що працювали або й нині працюють у закладах освіти Уманщини (Д.Балдинюк, В.Гусак, С.Железняк, В.Калабська, О.Ляшенко, А.Мацьків, В.Ніколаєв, А.Купчик). У статті вперше узагальненомасив регіонального репертуару який поділяємо за жанрами: авторські інструментальні твори та пісні, обробки українських народних пісень та переклади (аранжування, оркестровки). No 10(24) 2023 199 Авторами наукової розвідки були використані наступні методи дослідження: аналізу, синтезу, індукції та дедукції. Практичне значення роботи полягає у можливості використання репертуарумитців Центрального регіону України на практичних заняттяхпідготовки здобувачів освітньої програми «Музичне мистецтво».uk_UA
dc.publisherНаукові перспективиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:78.071.2]:378.4(477.46-21)-
dc.subjectмузичне мистецтвоuk_UA
dc.subjectрегіональний репертуарuk_UA
dc.subjectУДПУ імені Павла Тичиниuk_UA
dc.subjectУманський обласний музичний фаховий коледж іменіП.Д.Демуцького Черкаської обласної радиuk_UA
dc.subjectмитці Центрального регіону Україниuk_UA
dc.subjectпатріотизмuk_UA
dc.titleТВОРЧІСТЬ МИТЦІВ ЦЕНТРАЛЬНОГО РЕГІОНУ УКРАЇНИ ЯК СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ОП МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО (НА ПРИКЛАДІ УЧБОВИХ КОЛЕКТИВІВ М. УМАНІ)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
6008-Текст статті-6043-1-10-20230831 (1).pdf489,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.