Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15906
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Галина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-07T11:26:41Z | - |
dc.date.available | 2023-12-07T11:26:41Z | - |
dc.date.issued | 2023-10 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук Г.В., Діденко Р.І. Методичні особливості та специфіка проведення вебквестів з інформатики. Veda a perspektivy. 2023. №10(29). С.104-115 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2695-1584 (Print) | - |
dc.identifier.issn | 2695-1592 (Online) | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15906 | - |
dc.description | http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/6843 | uk_UA |
dc.description.abstract | Технологія вебквестів набуває широкого поширення в освітній галузі під час викладання навчальних предметів, проте з появою нових сервісів та технологій потребує продовження вивчення. Незважаючи на велику кількість досліджень в галузі впровадження технології вебквестів в освітній процес, питання їх ефективного застосування залишається відкритим. Вважаємо, що потрібно продовжити дослідження та вивчити питання щодо використання технології вебквестів на уроках інформатики, аналізу організаційно-методичних засад їх впровадження, умов проведення. В даній роботі нами уточнено поняття «вебквест», проаналізовано думки різних науковців щодо трактування даного поняття та особливостей реалізації вебквесту в освітньому процесі. Виявлено, що вебквестом може бути специфічна форма організації пошукової діяльності учнів, модель навчання, вебресурс в мережі Інтернет, діяльність, спрямована на розв’язок певної проблеми тощо. Нами виявлено, що використання технології вебквестів під час вивчення інформатики має ряд переваг: можливість використання сервісів мережі Інтернет за рахунок дружнього інтерфейсу, що не потребує технічних знань; виконання вебквесту як в індивідуальному, так і в груповому порядку (групова робота під час виконання вебквесту більш ефективна); за рахунок використання сучасних технологій та засобів розвивається інформаційна компетентність учнів, збільшується мотивація до навчання, зростає зацікавленість навчальним предметом; інтелектуальні завдання вебквесту сприяють розвитку критичного мислення, уміння порівнювати, аналізувати, класифікувати, мислити абстрактно; при пошуку інформації для розв’язку вебквесту формуються пошукові навички. Технологія вебквесту дає змогу реалізувати наочність, мультимедійність та інтерактивність навчання. Наочність та мультимедійність забезпечується за рахунок використання різних видів інформації: мультимедійної, презентаційної, графічної, відео, анімації тощо. Інтерактивність об’єднує всі види подання навчального матеріалу, забезпечуючи зворотній зв'язок, дає змогу впливати на різні об’єкти (кнопки, гіпертекст, функційні елементи тощо). | uk_UA |
dc.publisher | Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., Česká republika | uk_UA |
dc.subject | вебквест | uk_UA |
dc.subject | квест | uk_UA |
dc.subject | освітній вебквест | uk_UA |
dc.subject | ігрові технології | uk_UA |
dc.subject | інформатика | uk_UA |
dc.subject | методика навчання інформатики | uk_UA |
dc.subject | ігрова діяльність | uk_UA |
dc.title | Методичні особливості та специфіка проведення вебквестів з інформатики | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Стаття_Діденко+Ткачук.pdf | 535,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.