Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15908
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Галина Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Медведєва, Марія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-07T11:27:16Z | - |
dc.date.available | 2023-12-07T11:27:16Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук Г.В., Медведєва М.О. ІКТ як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності студентів педагогічних університетів. Молодь і ринок, 2023. № 1/209. с.74-80 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2308-4634 (Print) | - |
dc.identifier.issn | 2617-0825 (Online) | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15908 | - |
dc.description | http://mir.dspu.edu.ua/article/view/272479 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті досліджено проблему формування інформаційно-цифрової компетентності студентів педагогічних університетів, зокрема, майбутніх учителів математики, засобами ІКТ. Інформаційно-цифрова компетентність є важливим структурним компонентом професійної компетентності майбутнього фахівця, яка проявляється у прагненні і готовності до ефективного застосування сучасних технічних засобів та ІКТ для вирішення завдань як у професійній діяльності, так і повсякденному житті. У роботі інформаційно-цифрова компетентність розкривається на трьох рівнях: мотиваційно-ціннісний, організаційно-змістовий, операційно-діяльнісний, реалізація яких є однаково важливою і необхідною для якісної підготовки фахівця. Визначено, що у розпорядженні учителя існує численний набір таких засобів ІКТ, які можна поділити на декілька категорій: системи управління навчанням, онлайнові сервіси, хмаро-орієнтовані засоби та навчально-методичне забезпечення. Як приклад, наведено використання онлайнової платформи Mozaik Education, яка є педагогічним інструментом, що дає змогу зробити освітній процес цікавим, динамічним та візуалізованим. Використання платформи у процесі підготовки майбутніх учителів математики дасть змогу не тільки формувати їх інформаційно-цифрову компетентність, але й розширить їх знання про засоби, які можна використовувати на уроках математики, дасть можливість удосконалити власні знання з математики | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.4.017:005.336.2]:[004.9:316.77](045) | - |
dc.subject | ІКТ | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-цифрова компетентність | uk_UA |
dc.subject | студенти педагогічних університетів | uk_UA |
dc.subject | Mozaik Education | uk_UA |
dc.subject | вчитель математики | uk_UA |
dc.title | ІКТ як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності студентів педагогічних університетів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Стаття_Ткачук_Медведєва_№1(209)2023.pdf | 1,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.