Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorМедведєва, Марія Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-12-07T11:27:16Z-
dc.date.available2023-12-07T11:27:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТкачук Г.В., Медведєва М.О. ІКТ як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності студентів педагогічних університетів. Молодь і ринок, 2023. № 1/209. с.74-80uk_UA
dc.identifier.issn2308-4634 (Print)-
dc.identifier.issn2617-0825 (Online)-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15908-
dc.descriptionhttp://mir.dspu.edu.ua/article/view/272479uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено проблему формування інформаційно-цифрової компетентності студентів педагогічних університетів, зокрема, майбутніх учителів математики, засобами ІКТ. Інформаційно-цифрова компетентність є важливим структурним компонентом професійної компетентності майбутнього фахівця, яка проявляється у прагненні і готовності до ефективного застосування сучасних технічних засобів та ІКТ для вирішення завдань як у професійній діяльності, так і повсякденному житті. У роботі інформаційно-цифрова компетентність розкривається на трьох рівнях: мотиваційно-ціннісний, організаційно-змістовий, операційно-діяльнісний, реалізація яких є однаково важливою і необхідною для якісної підготовки фахівця. Визначено, що у розпорядженні учителя існує численний набір таких засобів ІКТ, які можна поділити на декілька категорій: системи управління навчанням, онлайнові сервіси, хмаро-орієнтовані засоби та навчально-методичне забезпечення. Як приклад, наведено використання онлайнової платформи Mozaik Education, яка є педагогічним інструментом, що дає змогу зробити освітній процес цікавим, динамічним та візуалізованим. Використання платформи у процесі підготовки майбутніх учителів математики дасть змогу не тільки формувати їх інформаційно-цифрову компетентність, але й розширить їх знання про засоби, які можна використовувати на уроках математики, дасть можливість удосконалити власні знання з математикиuk_UA
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.4.017:005.336.2]:[004.9:316.77](045)-
dc.subjectІКТuk_UA
dc.subjectінформаційно-цифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectстуденти педагогічних університетівuk_UA
dc.subjectMozaik Educationuk_UA
dc.subjectвчитель математикиuk_UA
dc.titleІКТ як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності студентів педагогічних університетівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття_Ткачук_Медведєва_№1(209)2023.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.