Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15916
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Валентина Олександрівна-
dc.contributor.authorГригоренко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-12-07T11:46:27Z-
dc.date.available2023-12-07T11:46:27Z-
dc.date.issued2023-03-19-
dc.identifier.citationГригоренко Т., Коваль В. Методологічні виміри формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури // Актуальні питання у сучасній науці. 2023. № 3(9). С. 398-412.uk_UA
dc.identifier.issn2786-6300-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15916-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/sn/issue/view/129uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянутотеоретичні засади формування професійної компетентності у майбутніх учителів української мови і літератури, які передбачають безпосередню перцепцію об’єкта, який досліджується; застосування раніше набутого практичного досвіду; охоплення емоційних та естетичних частин свідомості; активізацію критичного мислення, здібностей, навичок, творчої уяви, та професійна підготовка студентів ОПП Середня освіта (Українська мова і література), що передбачає створення успішного освітнього процесу завдяки конкретним прийомам та методам взаємодії вчителя та учня. Проаналізовано окремі дослідження, які дозволяють зробити висновок, що якщо випускники закладів вищої освіти в своїй професійній діяльності перейдуть до компетентнісного підходу, то це дасть їм можливість відповідати новим вимогам ринку праці та розкрити весь свій потенціал у навчанні дітей. Таким чином, план освітнього процесу, створений за допомогою компетентнісного підходу, стає провідним показником, який виявляє необхідний результат освіти особистостів сучасному суспільстві, а в процесі такого навчання вирішується питання формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури, про що свідчить покращення спрямованості освіти на її практичний аспект та збереження ґрунтовності.Результати проведеного аналізу дозволили зробити висновок, що діяльнісний підхід наближений до компетентнісного під час виховання в студентів ОПП Середня освіта (Українська мова і література) тих компетентностей, що відповідають за збільшення знань,та вказують не на практичний рівень їх сформованості, а на теоретичний, тобто на внутрішні відношення і взаємозв’язки між певними об’єктами чи фактами. Формуючи теоретичні знання, викладач звертає увагу на словесну форму вираження матеріалу і це сприяє кращому розумінню предмету. Така форма роботи допоможе розвинути предметне мислення. Розвиваючи предметне мислення у майбутніх вчителів української мови і літератури , викладачі формують розуміння поняття «знання» як структурної частини наукового світогляду студентів.uk_UA
dc.publisherФОП Жукова Ірина Віталіївнаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.5.011.3-051:811.161.2]-027.561-047.22:001.8(045)-
dc.subjectмовна освітаuk_UA
dc.subjectфілологічна освітаuk_UA
dc.subjectпедагогічна освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителя української мови і літературиuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентність учителя української мови і літературиuk_UA
dc.titleМетодологічні виміри формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови і літературиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.