Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15916
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваль, Валентина Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Григоренко, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-07T11:46:27Z | - |
dc.date.available | 2023-12-07T11:46:27Z | - |
dc.date.issued | 2023-03-19 | - |
dc.identifier.citation | Григоренко Т., Коваль В. Методологічні виміри формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури // Актуальні питання у сучасній науці. 2023. № 3(9). С. 398-412. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-6300 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15916 | - |
dc.description | http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/issue/view/129 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянутотеоретичні засади формування професійної компетентності у майбутніх учителів української мови і літератури, які передбачають безпосередню перцепцію об’єкта, який досліджується; застосування раніше набутого практичного досвіду; охоплення емоційних та естетичних частин свідомості; активізацію критичного мислення, здібностей, навичок, творчої уяви, та професійна підготовка студентів ОПП Середня освіта (Українська мова і література), що передбачає створення успішного освітнього процесу завдяки конкретним прийомам та методам взаємодії вчителя та учня. Проаналізовано окремі дослідження, які дозволяють зробити висновок, що якщо випускники закладів вищої освіти в своїй професійній діяльності перейдуть до компетентнісного підходу, то це дасть їм можливість відповідати новим вимогам ринку праці та розкрити весь свій потенціал у навчанні дітей. Таким чином, план освітнього процесу, створений за допомогою компетентнісного підходу, стає провідним показником, який виявляє необхідний результат освіти особистостів сучасному суспільстві, а в процесі такого навчання вирішується питання формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури, про що свідчить покращення спрямованості освіти на її практичний аспект та збереження ґрунтовності.Результати проведеного аналізу дозволили зробити висновок, що діяльнісний підхід наближений до компетентнісного під час виховання в студентів ОПП Середня освіта (Українська мова і література) тих компетентностей, що відповідають за збільшення знань,та вказують не на практичний рівень їх сформованості, а на теоретичний, тобто на внутрішні відношення і взаємозв’язки між певними об’єктами чи фактами. Формуючи теоретичні знання, викладач звертає увагу на словесну форму вираження матеріалу і це сприяє кращому розумінню предмету. Така форма роботи допоможе розвинути предметне мислення. Розвиваючи предметне мислення у майбутніх вчителів української мови і літератури , викладачі формують розуміння поняття «знання» як структурної частини наукового світогляду студентів. | uk_UA |
dc.publisher | ФОП Жукова Ірина Віталіївна | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:811.161.2]-027.561-047.22:001.8(045) | - |
dc.subject | мовна освіта | uk_UA |
dc.subject | філологічна освіта | uk_UA |
dc.subject | педагогічна освіта | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка вчителя української мови і літератури | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність учителя української мови і літератури | uk_UA |
dc.title | Методологічні виміри формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
2023 Методологічні виміри формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури.pdf | 260,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.