Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15922
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТітова, Любов Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-12-07T12:47:07Z-
dc.date.available2023-12-07T12:47:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationTitova L. Digital tools as a means of organizing and controlling the independent work of future mathematics teachers. Innovations in Education of the Future: Integration of Humanities, Engineering and Natural Sciences : international collective monograph. Praga, 2023. P. 619–640. URL: https://doi.org/10.5281/zenodo.10261713.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15922-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.5281/zenodo.10261713uk_UA
dc.description.abstractThe chapter of the monograph is devoted to the peculiarities of organizing the independent work of future mathematics teachers in the study of the discipline «Informatics». Attention is focused on the theoretical and methodological aspects of organizing the independent work of higher education students in the context of the European Credit Transfer System. The classification of certain types of independent work, as well as the forms of organization of this type of activity of students are presented. The features of independent work of future mathematics teachers in the context of the discipline «Informatics» are considered, indicating the content of the course and the number of hours allocated for individual and independent study. Particular attention is paid to the organizational and methodological support of independent work of applicants. Examples of information and methodological support used in the educational process of Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University, in particular in the training of future mathematics teachers, are given, and a selection of digital tools for controlling the knowledge gained during independent work is made.uk_UA
dc.publisherFIT CTUuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;551.583(100):551.502-
dc.subjectIndependent workuk_UA
dc.subjectСамостійна роботаuk_UA
dc.subjectInformaticsuk_UA
dc.subjectІнформатикаuk_UA
dc.subjectFuture mathematics teachersuk_UA
dc.subjectМайбутні учителі математикиuk_UA
dc.subjectInformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectІнформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectInformation and digital competenceuk_UA
dc.subjectІнформаційно-цифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectDigital toolsuk_UA
dc.subjectЦифрові інструментиuk_UA
dc.subjectHigher educationuk_UA
dc.subjectВища освітаuk_UA
dc.titleDigital tools as a means of organizing and controlling the independent work of future mathematics teachersuk_UA
dc.title.alternativeЦифрові інструменти як засіб організації та контролю самостійної роботи майбутніх учителів математикиuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Monograf_Praga_2023_Titova.pdf853,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.