Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15926
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоліщук, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorВозносименко, Дарія Анатоліївна-
dc.contributor.authorІщенко, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-12-07T13:40:16Z-
dc.date.available2023-12-07T13:40:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПоліщук Т., Возносименко Д., Іщенко Г. The development of the digital competence by simulation in interactive mathematical packages. Modern Engineering and Innovative Technologies. Vol. 2(21-02), 2022. pp. 139–143.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15926-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.30890/2567-5273.2022-21-02-031.uk_UA
dc.description.abstractВ роботі розглядаються особливості використання моделювання для побудови інтерактивних моделей з метою розвиткуцифрової компетентності у майбутніх вчителів. Зазначено, що програми підготовки майбутніх асистентів вчителів та вчителів природничо-математичного циклу побудовані на основікомпетентнісного підходу, що відповідає Концепції “НУШ”. Обґрунтовано, що інтерактивні середовища Geogebra та Dudamath дозволяють ефективно поєднати математичне та комп’ютерне моделювання із візуалізацією досліджуваних процесівuk_UA
dc.publisherModern Engineering and Innovative Technologiesuk_UA
dc.subjectінформаційно-комп’ютерні технологіїuk_UA
dc.subjectDudamathuk_UA
dc.subjectGeogebrauk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх учителівuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.titleРОЗВИТОКЦИФРОВОЇКОМПЕТЕНТНОСТІШЛЯХОММОДЕЛЮВАННЯВІНТЕРАКТИВНИХМАТЕМАТИЧНИХСЕРЕДОВИЩАХuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
1478-Article Text-1289-1-10-20220812.pdf521,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.