Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15933
Title: | Особливості професійно-орієнтованої підготовки фахівців природничого напряму: умови та принципи |
Other Titles: | Особливості професійно-орієнтованої підготовки фахівців природничого напряму: умови та принципи. |
Authors: | Декарчук, Марина Вадимівна |
Keywords: | новітні технології громадянська, культурологічна, екологічна культури світоглядна позиція фахове мислення загальнонаукові принципи та методи принцип доповнюваності принцип симетрії метод моделювання та принцип відповідності |
Issue Date: | 7-May-2023 |
Publisher: | Наукові перспективи |
Citation: | Декарчук М.В. Особливості професійно-орієнтованої підготовки фахівців природничого напряму: умови та принципи. «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)». 2023. № 8(26). С.101-111. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-8(26) |
Abstract: | Розвиток нових наукових тенденцій останнім часом дає нам зрозуміти, що новітні технології та сучасні ідеї залежать від інтелектуального розвитку особистості та її фундаментальних знань та вмінь. У законодавстві України задокументовано вимоги до природничо-наукової складової професійної підготовки фахівців, у яких йдеться про оптимізоване поєднання гуманітарної та природничо-математичної складових освіти, що засвідчує мету формування громадянської, світоглядної, культурологічної, екологічної культур. Виховуючи майбутнього майстра своєї праці педагог повинен побудувати світоглядну позицію на основі економічного, фахового та логіко-інформаційного мислення. Аналізуючи сьогоднішній етап розвитку природничих дисциплін, взаємодія природничо-наукових дисциплін вбачає обов’язкове застосування впродовж всього навчального процесу загальнонаукових принципів і методів. Фундаментальними структурованими принципами природничо-наукових дисциплін вважаються: принцип доповнюваності, принцип симетрії, метод моделювання та принцип відповідності, математичні обчислення. Зазначено, що застосування в навчальному процесі інтегрованих технологій та інтерактивних форм і методів навчання сприяє формуванню навичок і вмінь учнів, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, активної взаємодії учнів. Це така організація навчального процесу, за якої не можлива не участь учня вколективному процесі пізнання, співнавчання, взаємонавчання. У сучасності природничі науки становлять базис та підґрунтя усуспільнення людини. У контексті глобалізаційних процесів значущості набуває методологічна підготовка фахівця. |
Description: | http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/view/141/219 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15933 |
ISSN: | 2786-4952 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
141-373-PB.pdf | 6,43 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.