Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15974
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, Алла Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-12-11T14:24:28Z-
dc.date.available2023-12-11T14:24:28Z-
dc.date.issued2023-10-
dc.identifier.citationГуменюк А.В. Використання інструментів digital – маркетингу в цифровій економіці. Міжнародна наукова конференція «Управління бізнес-процесами та технологічними інноваціями в сучасних умовах». Збірник тез доповідей. Ч.1- К: НТУ, 2023. С.293-295.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15974-
dc.publisherВикористання інструментів digital – маркетингу в цифровій економіці.uk_UA
dc.subjectdigital – маркетингuk_UA
dc.subjectцифрова економікаuk_UA
dc.titleВикористання інструментів digital – маркетингу в цифровій економіці.uk_UA
dc.title.alternativeВикористання інструментів digital – маркетингу в цифровій економіці.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
2023_10-11 жовтня_Збірник ч.1.pdf9,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.