Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16033
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Криворучко, Дмитро Ігорович | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-26T11:18:01Z | - |
dc.date.available | 2023-12-26T11:18:01Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Криворучко Д.І. Значення дослідницької діяльності в освітньому процесі. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф., м. Умань, 16–17 лист. 2023 р. Умань, 2023. С. 75–76. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16033 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/17RNrCJZd0vukNsX3FrHtArwkAV8WzxYV/view?usp=drive_link | uk_UA |
dc.description.abstract | Дослідницька діяльність є однією з найважливіших складових освітнього процесу. Вона сприяє розвитку пізнавального інтересу, творчих здібностей, критичного мислення учнів. Дослідницька діяльність також є основою для формування наукової компетентності, яка є важливою для успішного навчання та подальшої професійної діяльності | uk_UA |
dc.publisher | Умань (електронне видання) | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37:004(06) | - |
dc.subject | дослідницька діяльність | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | пізнавальний інтерес | uk_UA |
dc.subject | творчі здібності | uk_UA |
dc.title | Значення дослідницької діяльності в освітньому процесі | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
КД.pdf | 380,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.