Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16060
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогашко, Олександр Леонідович-
dc.contributor.authorБогашко, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-02-12T09:46:31Z-
dc.date.available2024-02-12T09:46:31Z-
dc.date.issued2023-10-30-
dc.identifier.citationBohashko O. L., Bohashko I. O. Culture of business communication and organizational ethics in the professional activities of managers. Modern Engineering and Innovative Technologies. 2023. Issue 29. Part 2. P. 102–106.uk_UA
dc.identifier.issn2567-5273-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16060-
dc.descriptionhttps://www.moderntechno.de/index.php/meit/issue/view/meit29-02/meit29-02uk_UA
dc.description.abstractThe article analyses the importance of organizational ethics and business culture in the professional activity of managers. The essence of the concept of “communication” was explored, which made it possible to name the peculiarities of the development of business communication in the context of the formation of organizational ethics. The displays that characterize the behaviour of a business woman have been identified. Methods are indicated that allow you to activate the process of forming a business culture in the professional activity of managers. The culturally specific and psychological characteristics of business communication are revealed and practical recommendations for effective business communication are given.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано значення організаційної етики та культури ділового спілкування в професійній діяльності менеджерів. Досліджено сутність поняття «комунікація», що дало змогу окреслити особливості розвитку ділового спілкування в контексті формування організаційної етики. Запропоновано показники, що характеризують мовлення ділової людини. Вказано методи, що дозволяють активізувати процес формування культури ділового спілкування в професійній діяльності менеджерів. Розкрито культурно-специфічні та психологічні особливості ділової комунікації, надано практичні рекомендації для ефективного ділового спілкування.uk_UA
dc.publisherSergeieva&Co, Karlsruhe, Germanyuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;331.1-
dc.relation.ispartofseriesУДК;08-
dc.subjectculture of business communicationuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectleadershipuk_UA
dc.subjectorganizational ethicsuk_UA
dc.subjectmanagement of organizationsuk_UA
dc.subjectкультура ділового спілкуванняuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjectорганізаційна етикаuk_UA
dc.subjectменеджмент організаційuk_UA
dc.titleCulture of business communication and organizational ethics in the professional activities of managersuk_UA
dc.title.alternativeКультура ділового спілкування та організаційна етика у професійній діяльності менеджерівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Culture_of_business_com.pdf2,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.