Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозій, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-03-15T11:01:02Z-
dc.date.available2024-03-15T11:01:02Z-
dc.date.issued2024-02-02-
dc.identifier.citationАктуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2024. Вип. 71. Том 2. С.264-268.uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2308-4863 (Online)-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16077-
dc.descriptionhttp://www.aphn-journal.in.ua/71-2024uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена надзвичайно актуальній проблемі сьогодення – розвитку комунікативних навичок майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах змішаного навчання. Зазначається, що використання дистанційного навчання в освітньому процесі значно загострює проблему комунікації, особливо при вивченні диригентсько-хорових дисциплін. Автор характеризує переваги дистаційного та традиційного навчання та зауважує, що змішана форма навчання передбачає можливість збереження загальних принципів організації традиційного навчання із використанням сучасних електронних освітніх платформ і ресурсів, визначає сприятливі умови для розвитку комунікативних навичок здобувачів вищої освіти у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін. Мета статті полягає у визначенні підходів розвитку комунікативних навичок майбутніх учителів музичного мистецтва при диригентсько-хоровій підготовці та дослідженні форм розвитку комунікативних навичок при змішаній формі навчання. Зокрема, уточнюються дефініції: «комунікативні навички», «комунікація», «комунікативна компетентність». «Комунікативні навички» розуміємо як сукупність окремих професійних та психологічних якостей, які в результаті комунікативної підготовки виражають міру основних прийомів спілкування у професійній діяльності. Визначені найбільш сприятливі умови для розвитку комунікативних навичок майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вивчення предмету «Хорове диригування». Зроблено висновок про те, що комунікативні навички є важливою складовою професійної компетентності педагога, які сприяють оптимальній організації взаємодії вчителя музичного мистецтва з учнями, саме тому необхідно зосередити увагу на їх розвитку під час вивчення диригентсько-хорових дисциплін, визначені підходи які сприяють формуванню комунікативних навичок.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.017:316.77]: [378.018.8:373.011.3-051:78]:378.091.31/.39-025.14: [37.091.214.18:78.087.68](045);-
dc.subject: комунікативні навички, комунікація, комунікативна компетентність, майбутні вчителі музичного мистецтва, диригентсько-хорові дисципліни, змішане навчання.uk_UA
dc.titleРОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ПРИ ВИВЧЕННІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯuk_UA
dc.title.alternativeРОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ПРИ ВИВЧЕННІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття Дрогобич 2024.pdf330,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.