Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16086
Назва: ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДОШКІЛЬНИКА
Автори: Гаврилюк, Світлана Миколаївна
Найдюк, Ірина Сергіївна
Ключові слова: творчі здібності
творчий потенціал
розвиток
діти дошкільного віку
креативність
Дата публікації: 29-лис-2023
Видавництво: Praha, České republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o. , Česká republika International Economic Institute s.r.o.
Бібліографічний опис: Гаврилюк С.М., Найдюк І.С. Психологічні аспекти розвитку творчого потенціалу дошкільника. Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v České republice. Státní registrační číslo u Ministerstva kultury ČR: E24142. №11(30) 2023. С. 99-108
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз теоретичних джерел з проблеми розвитку творчого потенціалу дошкільника. Сучасне реформування дошкільної освіти сприяє пришвидшенню розвитку дитини як особистості, в першу чергу саме розвитку творчої особистості. Визначено, що період старшого дошкільного віку – це період, коли у дитини відбувається перебудова процесу сприйняття довкілля та людей; активно розвивається цілеспрямоване запам’ятовування і відтворення навчального матеріалу; вона стає уважнішою та зосередженішою, проявляючи ініціативність та намагаючись відшукати межі для «можна» та «не можна» в поведінці. Здібності людини це істотні властивості, що органічно пов’язані з її діяльністю. Вони виникають, розвиваються й виявляються у дитячому віці під час діяльності, у процесі життя змінюються за змістом і структурою. При цьому вагоме значення мають саме творчі здібності, які у дошкільників вже мають свої прояви, підпорядковані мисленню і цілком реалізуються через творчість дитини. В основі розвитку дитячої творчості лежить як психологічний, так і педагогічний аспекти діяльності. У статті розкривається сутність саме психологічного аспекту розвитку творчих здібностей у дошкільників. У результаті проведеного аналізу праць дослідників даної проблеми, визначено основні складові творчого потенціалу дошкільників.
Опис: https://doi.org/10.52058/2695-1592-2023-11(30)-99-108
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16086
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.