Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТітова, Любов Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-04-03T12:13:25Z-
dc.date.available2024-04-03T12:13:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТітова Л.О. Добір сервісів на основі штучного інтелекту для створення візуального навчального контенту. International Science Journal of Education & Linguistics. 2024. № 2, т. 3. С. 114–125. URL: https://doi.org/10.46299/j.isjel.20240302.13.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16092-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.46299/j.isjel.20240302.13uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто сервіси на основі штучного інтелекту для створення візуального контенту, які можуть бути використані вчителями в освітньому процесі, тобто для створення засобів наочності. Зростання інтересу та потреби до використання цифрових технологій у навчанні створює потребу в пошуку та доборі ефективних інструментів, які дозволять вчителям оптимізувати процес навчання. Зважаючи на стрімкий розвиток технології штучного інтелекту науковці все частіше досліджують можливості її використання в освітній діяльності. На нашу думку, штучний інтелект має потенціал революціонізувати освіту, надаючи учням доступ до більш цікавих, захопливих та ефективних навчальних матеріалів. Одним зі способів, як штучний інтелект можна використовувати в галузі освіти, є створення засобів унаочнення навчального матеріалу. Візуальний навчальний контент, такий як зображення, презентації та відео, може бути більш ефективним для навчання, ніж традиційні навчальні матеріали. Він може допомогти здобувачам освіти краще зрозуміти складні наукові концепції, зацікавити їх у навчанні та підвищити рівень їхньої мотивації. Існує безліч сервісів на основі штучного інтелекту, які можна використовувати для створення візуального навчального контенту. Ці сервіси пропонують різні функції та можливості, тому важливо вибрати той, який найкраще відповідає потребам. Серед сервісів для створення візуального контенту розглянуто сервіси для створення зображень (DALL-E 2, DreamStudio, Leonardo.Ai, Adobe Firefly), презентацій (Wepik, Gamma, Sendsteps) та відео (Runway, Fliki, Invideo AI). У статті також зазначено, що перевагами використання сервісів на базі штучного інтелекту для генерації візуального навчального контенту є скорочення часозатрат на підготовку вчителя до уроку, а також створення засобів наочності, які важко чи неможливо знайти у мережі Інтернет. А також виділено наступні недоліки: відсутність адаптації інтерфейсу, можливості задання текстового опису або ж власне генерації контенту українською мовою, а також невідповідність контенту реальності.uk_UA
dc.publisherInternational Science Groupuk_UA
dc.subjectШтучний інтелектuk_UA
dc.subjectArtificial intelligenceuk_UA
dc.subjectШІuk_UA
dc.subjectAIuk_UA
dc.subjectТехнологія штучного інтелектуuk_UA
dc.subjectArtificial intelligence technologyuk_UA
dc.subjectВізуалізаціяuk_UA
dc.subjectVisualizationuk_UA
dc.subjectНавчальний контентuk_UA
dc.subjectLearning contentuk_UA
dc.subjectВізуальний навчальний контентuk_UA
dc.subjectVisual learning contentuk_UA
dc.subjectСервісuk_UA
dc.subjectServiceuk_UA
dc.subjectПлатформаuk_UA
dc.subjectPlatformuk_UA
dc.subjectDALL-E 2uk_UA
dc.subjectDreamStudiouk_UA
dc.subjectLeonardo.Aiuk_UA
dc.subjectAdobe Fireflyuk_UA
dc.subjectWepikuk_UA
dc.subjectGammauk_UA
dc.subjectSendstepsuk_UA
dc.subjectRunwayuk_UA
dc.subjectFlikiuk_UA
dc.subjectInvideo AIuk_UA
dc.titleДобір сервісів на основі штучного інтелекту для створення візуального навчального контентуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
j.isjel.20240302.13.pdf1,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.