Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрiтченко, Анатолiй Григорович-
dc.date.accessioned2024-04-18T05:59:41Z-
dc.date.available2024-04-18T05:59:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГрітченко А.Г. Адаптація підходу CDIO у вітчизняну систему професійної підготовки майбутніх інженерів. Colloquium-journal: Pedagogical sciences. Warszawa, Polska, 2020. №27 (79). 11-15 р.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16111-
dc.description.abstractУ статті оцінюються можливості впровадження підходу CDIO, спрямованого на розвиток необхідних якостей фахівця 21 сторіччя, які визначають його здатність ефективно діяти в умовах мінливості та невизначеності, у процес професійної підготовки сучасного інженера вітчизняними закладами вищої освіти. Наведено способи інтеграції у навчальний план дисциплін, спрямованих на реалізацію підходу CDIO, таким чином, щоб підготовка майбутніх інженерів, які демонструють гнучкість, здатність винаходити, генерувати та впроваджувати інноваційні ідеї та технології, починалася з фундаментальних дисциплін, підкреслюючи інженерні основи, та забезпечила їх викладання у контексті реальних систем, процесів і продуктів з вирішенням актуальних інженерних проблем.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСolloquium-journauk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх інженерівuk_UA
dc.subjectпідхід CDIОuk_UA
dc.subjectміждисциплінарний зв'язокuk_UA
dc.subjectзагальноінженерні дисциплінuk_UA
dc.titleАдаптація підходу CDIO у вітчизняну систему професійної підготовки майбутніх інженерівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.