Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16112
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрітченко, Анатолій Григорович-
dc.contributor.authorМартинюк, Михайло Тадейович-
dc.contributor.authorШут, Микола Іванович-
dc.date.accessioned2024-04-18T06:01:15Z-
dc.date.available2024-04-18T06:01:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГрітченко А. Г., Мартинюк М. Т., Шут М. І. Сучасні технології візуалізації навчальної інформації у професійній підготовці майбутніх учителів. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип.29 (1-2020). Київ: Міленіум, 2020. 452 c.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16112-
dc.description.abstractУ статті піднімаються проблеми впровадження сучасних технологій візуалізації навчальної інформації в освітньому середовищі закладу вищої освіти. Автором розглядаються дефініції ключових понять, теоретичні підходи та практичний досвід з підготовки майбутніх учителів комп’ютерних технологій до застосування досліджуваних технологій у майбутній професійній діяльнос ті, наводяться результати дослідження, що відбивають існуючі проблеми. Технологія візуалізації навчальної інформації схарактеризована як система, що включає: візуальні способи представлення інформації; візуально-технічні засоби її передачі; передбачувані механізми і процедури візуального мислення та прогнозований його розвиток (у поєднанні з аналітичним стилем мислення). Розкрито основи досліджуваного феномену, що ґрунтується на значущості візуального сприйняття інформації, провідної ролі образного мислення у процесах пізнання й усвідомлення усе більш необхідної підготовки індивіда до умов сучасного візуального середовища. Схарактеризовано методологічний фундамент даної технології, що базується на принципах системного квантування і когнітивної візуалізації. Актуалізується необхідність підготовки викладачів з метою формування готовності до ефективного вирішення педагогічних завдань з використанням методів структуризації, ущільнення і візуалізації знань, у тому числі й за допомогою засобів мультимедіа, з умінням ефективно подати навчальний матеріал для його подальшого системного засвоєння студентами. Схарактеризовано техніки візуалізації навчальної інформації, що використовуються в освітньому середовищі закладу вищої освіти. Представлено досвід організації навчальних занять із професійної підготовки майбутніх фахівців щодо використання інструментальних засобів візуалізації навчальної інформації на основі програмних продуктів сучасних інформаційно-комуніка цій них технологійuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць / Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнкаuk_UA
dc.subjectвізуалізаціяuk_UA
dc.subjectсучасні технології візуалізації навчальної інформаціuk_UA
dc.subjectінструментальні засоби візуалізаціїuk_UA
dc.subjectтехніки візуалізаціїuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіuk_UA
dc.subjectосвітнє середовище закладу вищої освітиuk_UA
dc.titleСУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
стаття.pdf794,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.