Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавчук, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-04-18T08:47:51Z-
dc.date.available2024-04-18T08:47:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСавчук Н.М. Розвиток евристичних здібностей в процесі вивчення української мови для формування професійної майстерності та конкурентоздатності сучасного фахівця. «Інноваційна педагогіка» 2022. Вип. № 45. С. 106 –110.uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16139-
dc.descriptionhttp://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/45/21.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано розвиток евристичних здібностей в процесі вивчення української мови для формування професійної майстерності та конкурентоздатності сучасного фахівця. Визначено, що евристичні здібності – це інтегральна якість особистості, що визначає її здатність до творчості, прийняття нового, нестандартного творчого мислення, генерування оригінальних ідей. А головною метою розвитку евристичних здібностей у майбутніх фахівців під час вивчення української мови є максимально розвинути закладений творчий потенціал, та сформувати інтерес до самопізнання, творчого саморозвитку. Запропоновано застосування інтерактивних методів навчання, а саме: кейс-методу, мозкового штурму (мозкової атаки), методу круглого столу, методу проектів, дискусій, ділової гри, рольової гри у підготовці майбутніх фахівців, що сприятиме розвитку евристичних здібностей. Крім того, визначено, що означені методи дозволяють організовувати нетрадиційні навчальні лекції, які підвищують рівень активного засвоєння знань і включення студента у процес співпраці і взаємодії на практичних і семінарських заняттях, створюючи такі ситуації, які допоможуть вирішувати різноманітні навчальні проблеми і проблеми як спілкування, так і взаємостосунків. Зроблено висновки, що сучасне суспільство потребує якомога повнішого використання і розвитку евристичних здібностей в усіх сферах життя соціума. Люди з евристичними здібностями, високою культурою мови й мовлення, мають авторитет в усіх сферах суспільства. Сучасні інноваційні технології необхідно використовувати в процесі вивчення української мови для розвитку евристичних здібностей у майбутніх фахівців. Саме реалізація розвитку евристичних здібностей у процесі вивчення української мови через застосування інноваційних технологій дозволяє створити передумови для формування компетентної особистості майбутнього фахівця, здатного побудувати нову Україну європейського типуuk_UA
dc.publisherНауковий журнал "Інноваційна педагогіка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37. 211.24-
dc.subjectевристичні здібностіuk_UA
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectметод проектівuk_UA
dc.subjectконкурентоздатністьuk_UA
dc.titleРозвиток евристичних здібностей в процесі вивчення української мови для формування професійної майстерності та конкурентоздатності сучасного фахівця.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
21.pdf151,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.