Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16149
Назва: National and Patriotic Education of Young Students by Means of Digital Technologies in Distance Learning Environment
Інші назви: Національно-патріотичне виховання учнівської молоді засобами цифрових технологій в умовах дистанційного навчання
Автори: Безлюдний, Олександр Іванович
Кравченко, Оксана Олексіївна
Кондур, Оксана Созонтівна
Резніченко, Ірина Геннадіївна
Кирста, Наталія Романівна
Кузьменко, Юлія Володимирівна
Ткачук, Лариса Василівна
Ключові слова: National and Patriotic Education
Young Students
Digital Technologies
Distance Learning Environment
Information and Communication Technologies
Inclusive 3D Map
Дата публікації: 7-лип-2022
Видавництво: IJCSNS
Бібліографічний опис: Bezliudniy O., Kravchenko O., Kondur O., Reznichenko I., Kyrsta N., Kuzmenko Y., Tkachuk L. National and Patriotic Education of Student Youth by Means of Digital Technologies in Distance Learning Environment. International Journal of Computer Science and Network Security. 2022. Vol. 22, № 7. Р. 451–458
Серія/номер: ;7
Короткий огляд (реферат): This article is devoted to the problem of national and patriotic education of young students by means of digital technologies in the conditions of distance learning environment. It is emphasized that national and patriotic education is a powerful means of strengthening the unity and integrity of Ukraine. It is proved that national and patriotic education will be effective under the condition of systematic and purposeful activity on formation of patriotic consciousness in youth, sense of national dignity, necessity of service of ideals and values of the country. Various forms of educational work of national and patriotic orientation at Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University, which were conducted by digital technologies: online thematic lectures, educational classes, round tables, workshops, guest online meetings with famous researchers of historical heritage of Ukraine, online tours of historical places, virtual exhibitions of art, participation in the national-patriotic student camp “Diia” (Action) and etc. The activity of the University Library and V. O. Sukhomlinsky State Scientific and Pedagogical Library of Ukraine of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, which has a significant impact on the formation of national consciousness and social and political activity of students by modern means of information and communication technologies. It is determined that the project “Inclusive 3D map” helps to broaden the horizons and deepen the knowledge of young students, education of a true citizen, the formation of cognitive interest in the subjects studied, motivation to study, raising awareness of Ukrainians on historical and cultural heritage. The study showed that young students take an active social attitude: they speak Ukrainian, want to live and work in Ukraine, respect their homeland, its traditions, cultural and historical past, love to travel and they are tolerant of people with special needs. Promising areas of educational work with students based on the use of a wide range of information and communication technologies, namely 3D games, TV tandems, podcasts, social networks, video resources in national and patriotic education of youth.
Дана стаття присвячена проблемі національно-патріот навчання учнівської молоді засобами цифрових технологій в умови дистанційного навчання. Наголошується що національно-патріотичне виховання є могутнім засобом зміцнення єдності та цілісності України. Доведено, що національно-патріотичне виховання буде ефективним під умова систематичної і цілеспрямованої діяльності з формування патріотична свідомість у молоді, почуття національної гідності, необхідність служіння ідеалам і цінностям країни. різноманітні форми виховної роботи національно-патріотичного спрямування при Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, які були проводяться за цифровими технологіями: тематичні онлайн лекції, навчальні години, круглі столи, майстер-класи, гостьовий онлайн зустрічі з відомими дослідниками історичної спадщини України, онлайн-тури історичними місцями, віртуальні виставки мистецтва, участь у національно-патріотичному студентському таборі «Дія» (Акція) та ін Діяльність бібліотеки університету і В. О. Сухомлинського Державна науково-педагогічна бібліотека ім України НАПН ім України, що має значний вплив на формування с національна свідомість та громадсько-політична активність студентів сучасними засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено, що проект «Інклюзивна 3D карта» допомагає розширити кругозір та поглибити знання учнівської молоді, виховання справжнього громадянина, формування пізнавального інтересу до предмети, що вивчаються, мотивація до навчання, підвищення обізнаності Українці про історико-культурну спадщину. Дослідження показало щоб учнівська молодь займала активну громадську позицію: говорила Українець, хочеш жити і працювати в Україні, поважай своє батьківщина, її традиції, культурно-історичне минуле, люблять подорожувати і вони толерантні до людей з особливими потребами. Перспективні напрямки виховної роботи зі студентами на основі використання широкого спектру інформаційно-комунікаційних технологій, а саме 3D ігор, телевізійних тандемів, подкастів, соціальних мереж, відеоресурсів у національно-патріотичне виховання молоді.
Опис: http://paper.ijcsns.org/07_book/202207/20220755.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16149
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
20220755.pdf368,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.