Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16155
Назва: The Impact of Social Advertising on Student Adaptation in Higher Education Institutions
Інші назви: Вплив соціальної реклами на Адаптація студентів у ВНЗ Заклади освіти
Автори: Кравченко, Оксана Олексіїівна
Балдинюк, Олена Дмитрівна
Бондаренко, Галина Василівна
Підвальна, Юлія Василівна
Окольнича, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: Adaptation
Social adaptation,
Socialization,
Social work,
Students,
Freshmen,
Advertising,
Social advertising,
Social advertising competition
Дата публікації: 2022
Видавництво: AHFE Open Access
Бібліографічний опис: Kravchenko O., Baldyniuk O., Bondarenko H., Pidvalna Y., Okolnycha T. The Impact of Social Advertising on Student Adaptation in Higher Education Institutions. Human Factors, Business Management and Society: International Conference. AHFE Open Access. 2022. Vol. 56. Р. 366–374
Серія/номер: ;56
Короткий огляд (реферат): The article considers the organization of psychological and pedagogical work with first-year students. It is established that during the period of studentship young people are included in the system of relationships in a new social adult environment. In this regard, it is very important that young people are actively involved in the educational process in higher education institutions, successfully coping with the requirements for learning, receiving a set of necessary competencies that can be successfully applied in practice in the future. The main problems arising in the first-year students are outlined: the new system of education; a different mode, loading and requirements; a new social role; relationships with fellow students and teachers; problems in social and everyday life; independent life in the new conditions for nonresident students. Analysis of the scientific literature allowed us to conclude that a significant potential for solving the problem of student adaptation in higher education is social advertising. The essence, functions and basic requirements for advertising are highlighted. The role of social advertising as an important condition for successful adaptation of students on the example of the Faculty of Social and Psychological Education of Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University is revealed. Already implemented forms of work at the faculty are: competition “Best social poster”; Competition of social advertising in the form of short video works; Festival of student creativity “Social worker of the future” within the social project “Make a dream come true”. Thus, it can be argued that social advertising plays an important role in the adaptation of students, their formation as future professionals. Students master the necessary skills and abilities, which include the ability to work in a team, establish contacts, manage their time properly, show leadership qualities and persuade the interlocutor.
У статті розглянуто організацію психолого-педагогічної роботи с першокурсники. Встановлено, що в період студентства молодь включаються в систему стосунків у новому соціальному дорослому середовищі. У цьому З огляду на це, дуже важливо, щоб молодь брала активну участь у навчанні процесу у ВНЗ, успішно справляючись із вимогами до навчання, отримання набору необхідних компетенцій, які можна успішно застосувати в практика в майбутньому. Окреслено основні проблеми, які виникають у першокурсників: нова система освіти; інший режим, навантаження і вимоги; новий соц роль; стосунки з однокурсниками та викладачами; проблеми в соц.-побут життя; самостійне життя в нових умовах для іногородніх студентів. Аналіз наукової літератури дозволила зробити висновок про наявність значного потенціалу для вирішення проблеми Проблемою адаптації студентів у ВНЗ є соціальна реклама. Суть, висвітлено функції та основні вимоги до реклами. Роль соц Реклама як важлива умова успішної адаптації студентів на приклад факультету соціальної та психологічної освіти імені Павла Тичини Умань Розкрито Державний педагогічний університет ім. Вже реалізовані форми роботи на в факультету є: конкурс «Кращий соціальний плакат»; Конкурс соціальної реклами в форма коротких відеоробіт; Фестиваль студентської творчості «Соціальний працівник майбутнього» в рамках соціального проекту «Здійсни мрію». Таким чином, можна стверджувати, що соц реклама відіграє важливу роль в адаптації учнів, їх формуванні як майбутніх спеціалістів. Учні оволодівають необхідними вміннями та навичками, до яких входять вміння працювати в команді, налагоджувати контакти, правильно розпоряджатися своїм часом, проявляти лідерські якості та переконувати співрозмовника.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16155
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
978-1-958651-32-2_46.pdf530,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.