Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16158
Назва: Соціально-психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах закладу вищої освіти
Інші назви: Соціально-психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах закладу вищої освіти
Автори: Кравченко, Оксана Олексіїівна
Сафін, Олександр Джамільович
Чупіна, Катерина Олександрівна
Ключові слова: інклюзивні групи,
студенти з ООП,
Сovid-19,
дистанційне навчання,
команда психолого-педагогічного супроводу
Дата публікації: 2022
Видавництво: Prešovská univerzita v Prešove
Бібліографічний опис: Кравченко О., Сафін О., Чупіна К. Соціально-психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах закладу вищої освіти. Vzdelávanie a spoločnosť VII. 2022. № 17, С. 235-243
Серія/номер: ;17
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості психолого-педагогічного супроводу студентів з ООП в умовах закладу вищої освіти. Розглянуто особливості створення та функціонування команди психолого-педагогічного супроводу та інклюзивних груп, як інноваційної форми супроводу студентів з ООП. Визначено основні форми і методи навчання. Проаналізовано нормативно правову базу з даного питання. Розкрито досвід Центру соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризм у «Без бар’єрів» (факультет соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини), щодо роботи зі студентами з ООП. Визначено основні механізми психологічної підтримки студентів з ООП, серед яких психологічна діагностика, психологічне консультування, групова робота, психолого-педагогічний супровід. Висвітлено результати дослідження, зокрема використовувалось анкетування з метою визначення рівня їх адаптації до умов освітнього процесу, визначення кола проблем з якими стикаються студенти с інвалідністю, методики: дослідження соціально-психологічної адаптації К. Роджерса – Р. Даймонда, «Діагностика комунікативних і організаторських схильностей (КОС-2)», «Діагностика лідерських здібностей» (Є. Жаріков, Є. Крушельницький), здійснено порівняльний аналіз даних за останні 2 роки. Особлива увага приділена навчанню студентів з ООП у період дистанційного навчання, яке викликано поширенням COVID-19. Запропоновано узагальнені поради, щодо навчання студентів з ООП під час дистанційного навчання, зокрема адаптація навчального матеріалу, збільшення аудіо-візуальних засобів, психологічна підтримка учасників освітнього процесу.
Опис: https://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Bernatova17
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16158
ISBN: 978-80-555-2936-3
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
9788055529363.pdf411,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.