Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16158
Назва: | Соціально-психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах закладу вищої освіти |
Інші назви: | Соціально-психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах закладу вищої освіти |
Автори: | Кравченко, Оксана Олексіїівна Сафін, Олександр Джамільович Чупіна, Катерина Олександрівна |
Ключові слова: | інклюзивні групи, студенти з ООП, Сovid-19, дистанційне навчання, команда психолого-педагогічного супроводу |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Prešovská univerzita v Prešove |
Бібліографічний опис: | Кравченко О., Сафін О., Чупіна К. Соціально-психологічний супровід студентів з інвалідністю в умовах закладу вищої освіти. Vzdelávanie a spoločnosť VII. 2022. № 17, С. 235-243 |
Серія/номер: | ;17 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто особливості психолого-педагогічного супроводу студентів з ООП в умовах закладу вищої освіти. Розглянуто особливості створення та функціонування команди психолого-педагогічного супроводу та інклюзивних груп, як інноваційної форми супроводу студентів з ООП. Визначено основні форми і методи навчання. Проаналізовано нормативно правову базу з даного питання. Розкрито досвід Центру соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризм у «Без бар’єрів» (факультет соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини), щодо роботи зі студентами з ООП. Визначено основні механізми психологічної підтримки студентів з ООП, серед яких психологічна діагностика, психологічне консультування, групова робота, психолого-педагогічний супровід. Висвітлено результати дослідження, зокрема використовувалось анкетування з метою визначення рівня їх адаптації до умов освітнього процесу, визначення кола проблем з якими стикаються студенти с інвалідністю, методики: дослідження соціально-психологічної адаптації К. Роджерса – Р. Даймонда, «Діагностика комунікативних і організаторських схильностей (КОС-2)», «Діагностика лідерських здібностей» (Є. Жаріков, Є. Крушельницький), здійснено порівняльний аналіз даних за останні 2 роки. Особлива увага приділена навчанню студентів з ООП у період дистанційного навчання, яке викликано поширенням COVID-19. Запропоновано узагальнені поради, щодо навчання студентів з ООП під час дистанційного навчання, зокрема адаптація навчального матеріалу, збільшення аудіо-візуальних засобів, психологічна підтримка учасників освітнього процесу. |
Опис: | https://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Bernatova17 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16158 |
ISBN: | 978-80-555-2936-3 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
9788055529363.pdf | 411,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.