Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16171
Назва: НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Автори: Кравченко, Оксана Олексіївна
Резніченко, Ірина Геннадіївна
Ключові слова: національно-патріотичне виховання,
студентська молодь,
цифрові технології,
дистанційне освітнє середовище,
інформаційно-комунікаційні технології,
інклюзивна 3D-карта.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Наука і освіта
Бібліографічний опис: Кравченко О. О., Резніченко І. Г. Національно-патріотичне виховання студентської молоді засобами цифрових технологій в умовах дистанційного освітнього середовища. Наука і освіта. 2022. №1. С. 60–70
Короткий огляд (реферат): На сьогодні національно-патріотичне виховання є потужним засобом зміцнення єдності і цілісності України. Нині, як ніколи, потрібні нові підходи і нові шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості. На нашу думку, одним із таких шляхів може стати застосування цифрових технологій у здійсненні національно-патріотичного виховання студентської молоді, адже, це одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку освітнього процесу. Метою дослідження є вивчення можливостей цифрових технологій як засобу формування національно-патріотичного виховання молоді в умовах дистанційного освітнього середовища закладу вищої освіти. Методи дослідження: теоретичні – аналіз психолого-педагогічних джерел з досліджуваної проблематики, узагальнення та систематизація даних щодо формування національно-патріотичного виховання молоді в умовах дистанційного освітнього середовища; емпіричні – анкетування. Вибірку дослідження склали студенти 3-4 курсів денної форми навчання (70 осіб) факультету початкової освіти та факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Проведене дослідження засвідчило, що студентська молодь займає активну громадську позицію: розмовляє українською мовою, хоче жити та працювати в Україні, шанобливо ставиться до своєї Батьківщини, її традицій, культурного та історичного минулого, любить подорожувати, толерантно ставиться до осіб з особливими потребами. Проаналізовані різноманітні форми виховної роботи національно-патріотичного спрямування в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини, які були проведенні засобими ІКТ: онлайн тематичні лекції, виховні години, круглі столи, майстер-класи, гостьові онлайн-зустрічі з відомими дослідниками історичної спадщини України, онлайн екскурсії-подорожі історичними місцями, віртуальні виставки художньої творчості, участь у національно-патріотичному студентському таборі «Дія» тощо довели ефективність можливостей цифрових технологій як засобу формування національно-патріотичного виховання молоді.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16171
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
9.pdf898 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.