Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16187
Назва: ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР’ЄРИ З ПОЗИЦІЙ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ
Інші назви: ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР’ЄРИ З ПОЗИЦІЙ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ
Автори: Мороз, Людмила Іванівна
Гульбс, Ольга Анатоліївна
Ключові слова: особистість,
психологічна готовність,
професійна кар’єра,
акмеологічні інваріанти,
психологічна освіта,
професійна самореалізація,
мотивація.
Дата публікації: тра-2022
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Мороз Л.І., Гульбс О.А. ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР’ЄРИ З ПОЗИЦІЙ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія. Прикладна психологія. Професійна й організаційна психологія. Видавничий дім «Гельветика». Том 33 (72) № 2 2022. С. 57-63.
Серія/номер: УДК;159.923
Короткий огляд (реферат): У статті поданий аналіз проблеми формування у здобувачів психологічної освіти готов- ності до здійснення професійної кар’єри. Шляхом опрацювання останніх досліджень та публікацій встановлено, що західними науковцями у більшій мірі розкриваються інструмен- тально-прикладні аспекти проблеми готовності майбутніх психологів до реалізації профе- сійної кар’єри, у той час як вітчизняна традиція її розгляду базується на висвітленні загаль- нотеоретичних, філософських сторін цієї проблематики з акцентом на роль особистості фахівця. Надано наукове визначення таких дефініцій як «професійна кар’єра у галузі надання психологічних послуг», «готовність до здійснення професійної кар’єри психолога», «гендер- ний підхід у психології». Розкрито принципову нетотожність мотивації та готовності до реалізації професійної кар’єри психолога. Обґрунтовано необхідність обов’язкового враху- вання об’єктивних характеристик та вимог професії психолога для наукового осмислення явища психологічної готовності майбутніх психологів до здійснення професійної кар’єри з виділенням його сутнісних ознак та індикаторів. Зокрема, сконструйовано функціонально- компетентнісну модель даного психологічного явища, що включає загальні об’єктивні харак- теристики професії психолога, її базовий функціонал, необхідні для здійснення якісного пси- хологічного супроводу особистісні якості та компетенції фахівця. Передбачено, що ступінь сформованості у структурі особистості майбутнього психолога представлених у моделі рис, вмінь та навичок визначає його готовність до побудови успішної професійної кар’єри. Роз- крито ключову умову стійкості психологічної готовності студента-психолога до реалізації професійної кар’єри. Доведено, що побудована модель дозволяє наблизитись до вирішення проблеми формування у майбутніх психологів готовності до здійснення професійної кар’єри з позицій гендерного підходу, що передбачає забезпечення досягнення вершин професійної кар’єри незалежно від гендерної самоідентифікації здобувача психологічної освіти.
Опис: DOI https://doi.org/10.32838/2709-3093/2022.2/10
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16187
ISSN: 2709-3093
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття (Україна) 30.05.2022.pdf4,71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.