Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16198
Назва: | Деформації у свідомості та фаховій діяльності викладачів |
Інші назви: | Деформації у свідомості та фаховій діяльності викладачів |
Автори: | Гульбс, Ольга Анатоліївна Лантух, Ігор Валерійович Лантух, Валерій Васильович |
Ключові слова: | професійна робота викладачів, професійна компетентность, професійна самооцінка, професійна тривожность, Я-концепція фахівця. |
Дата публікації: | лис-2022 |
Видавництво: | Умань: ВПЦ "Візаві" |
Бібліографічний опис: | Гульбс О.А., Лантух І.В., Лантух В.В. Деформації у свідомості та фаховій діяльності викладачів. Актуальні питання психології: теорія, методика, практика: збірник матеріалів ХІ-тої Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції, 10-11 жовтня 2022 р. / гол. ред. Сафін О.Д. Умань. С.75-79. |
Серія/номер: | УДК;159.9 (06) |
Короткий огляд (реферат): | Як показують ряд дослідження у професійній роботі викладачів недостає енергетичних ресурсів, коли дії професійних чинників, як стресових, стають надто тривалими і стійкими. Найбільш складним для переживання є розчарування у власному професійному «Я». Коли викладач починає сумніватись у своїй професійній компетентності, у нього розвивається неадекватно занижена професійна самооцінка, підвищується рівень професійної тривожності, тобто складаються в єдине компоненти негативної Я-концепції фахівця. Негативні фактори ускладнюють процес взаємодії, взаєморозуміння викладача зі студентами та колегами, що сприяє руйнуванню позитивної Я-концепції особистості викладача, тому педагогові потрібно докладати певних зусиль для профілактики, подолання та зниження негативізму в його професійній діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16198 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Тези (Умань) 11.2022.pdf | 1,21 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.