Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16201
Назва: ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК НАПРЯМ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Інші назви: ЕРИТОРІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК НАПРЯМ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Гуменюк, Алла Валеріївна
Ключові слова: територіально-галузевий маркетинг
конкурентоспроможність товару
стратегії маркетинг
маркетингова діяльність
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВО
Бібліографічний опис: Гарматюк О.В., Гуменюк А. В. Територіальний маркетинг як напрям підвищення конкурентоспроможності підприємств. Економіка та суспільство. 2021. № 31. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-31-49
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена теоретичним дослідженням розуміння територіального маркетингу, як цілеспрямованої діяльності по розробці та впровадженню комплексу заходів, що сприяють максимальному задоволенню соціально-економічних інтересів території та її споживачів. Проаналізовано сутність територіального маркетингу у процесі розвитку під впливом економічних, політичних, науково-технічних та соціальних процесів. Розглянуто два основних методологічних підходи до розуміння територіального маркетингу. Запропоновано складові конкурентоспроможності регіону за територіально-галузевою концепцією. Узагальнено, що результат поставленої мети маркетингу території сприяє вирішенню завдань для забезпечення потреб населення цієї території. Доведено, якщо маркетингові стратегії спрямовані на підвищення конкурентоспроможності регіону та його інвестиційної привабливості, то це сприятиме позитивному іміджу країни на міжнародному рівні.
Опис: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/731
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16201
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Terytorialnyi marketynh yak napriam pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv..pdf217,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.