Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16208
Назва: THE ANDRAGOGIC APPROACH IN THE TRAINING OF HIGHER EDUCATION ACQUIRES: TRADITIONS AND DEVELOPMENT TRENDS
Інші назви: Андрагогічний підхід у підготовці здобувачів вищої освіти: традиції і тенденції розвитку
Автори: Кірдан, Олександр Петрович
Кірдан, Олена Леонідівна
Ключові слова: андрагогіка
освіта дорослих
андрагогічний підхід
андрагогічна культура
неперервна освіта
аспіранти
підготовка здобувачів вищої освіти
Дата публікації: сер-2022
Видавництво: moderntechno
Бібліографічний опис: Кірдан, О., & Кірдан, О. (2022). THE ANDRAGOGIC APPROACH IN THE TRAINING OF HIGHER EDUCATION ACQUIRES: TRADITIONS AND DEVELOPMENT TRENDS. Modern Engineering and Innovative Technologies, 2(22-02), 72–79. https://doi.org/10.30890/2567-5273.2022-22-02-042
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано доцільність застосування андрагогічного підходу у професійній підготовці здобувачів другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти. Схарактеризовано історіографію освіти дорослих як складника вітчизняної педагогічної думки. На основі аналізута узагальнення праць вітчизняних науковців з’ясовано теоретичні засади андрагогічного підходута андрагогічної культури у підготовці здобувачів вищої освіти.
Опис: http://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit22-02-042
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16208
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
1536-Текст статті-1347-1-10-20221025.pdf531,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.